Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lapsen, mutta ei ole kumppania

Vierailija
29.07.2021 |

Pisti taas harmittamaan kun luin tuota ketjua missä puhuttiin ihmisten ymmärryksen puutteesta hedelmällisyyteen liittyen. Itse kyllä olen hyvin perillä omasta hedelmällisyydestä sekä siitä, että kello minun kohdalla ikävä kyllä tikittää jo. Olen haaveillut perheestä jo käytännössä aina, mutta olen siirtänyt tätä unelmaani jatkuvasti hamaan tulevaisuuteen siinä toivossa, että löytäisin vielä itselleni ihanan kumppanin. Valitettavasti tätä ei ole kuitenkaan ikinä tapahtunut ja minulla alkaa vähitellen olla jo kiire tämän asian suhteen. Stressaa ja surettaa...

N30

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire tulee AP!

Vierailija
62/63 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja, vielä ehdit löytämään ihanan kumppanin perheen perustamiseen. Kysyn vain, että olethan etsinyt kumppania tarpeeksi avarakatseisesti ja olethan valmis vaikka muuttamaankin kumppanin perässä? En tiedä, missä asut, mutta on kaupunkeja ja kyliä, joissa yksinkertaisesti on enemmän naisia miehiin nähden, joissakin liian vanhoja miehiä jne. Suomessa on valtavasti 3-4-kymppisiä lapsettomia miehiä, jotka haluaisivat perheen. Ei lapsellisessa miehessäkään tietysti mitään vikaa ole! Joka 4. mies Suomessa on lapseton, toki osa aivan omasta tahdostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, haluatko nimenomaan ensin kumppanin ja sitten lapsen?

Omassa tuttavapiirissä on nyt puolen vuoden sisään syntynyt kolme lasta itsellesille naisille (äitien iät 30, 35 ja 39 vuotta).

Itsellesille eli tarkoititko itsekkäille naisille? Sitä tuo nimittäin on. Eivät ajattele sitä asiaa lapsen näkökulmasta. Varmasti tosi kiva lapsen elää tietäen, että tuolla jossain on "isä" ja kaikki sukulaiset sitä kautta, joita ei tule koskaan tapaamaan. 

Miksi oletat, että sitä lasta edes kiinnostaisi tavata ne "kaikki sukulaiset"? Jos lapselle riittää äidin sukulaiset? Ja ei Suomessa muutenkaan mitään sukukokoontumisia koko ajan pidetä. Ehkä jossain lestadiolaispiireissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä