Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lapsen, mutta ei ole kumppania

Vierailija
29.07.2021 |

Pisti taas harmittamaan kun luin tuota ketjua missä puhuttiin ihmisten ymmärryksen puutteesta hedelmällisyyteen liittyen. Itse kyllä olen hyvin perillä omasta hedelmällisyydestä sekä siitä, että kello minun kohdalla ikävä kyllä tikittää jo. Olen haaveillut perheestä jo käytännössä aina, mutta olen siirtänyt tätä unelmaani jatkuvasti hamaan tulevaisuuteen siinä toivossa, että löytäisin vielä itselleni ihanan kumppanin. Valitettavasti tätä ei ole kuitenkaan ikinä tapahtunut ja minulla alkaa vähitellen olla jo kiire tämän asian suhteen. Stressaa ja surettaa...

N30

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire on siinä mielessä, että ikätasosi mukaiset miehet (> 35 v) ovat jo enimmäkseen varattuja. Kiire on myös, jos haluat suurperheen... muuten aikaa ehkä 20 vuotta... hyvässä lykyssä. 

Vierailija
22/63 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pelkään. Monille miehille tuntuu olevan dealbreaker puhua vauvahaaveista. haluavat vaan panna kaikkea mikä liikkuu ilman seuraamuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Mun kaveri Helsingissä on just sun ikäinen sinkkumies ja haaveilee myös kumppanista&perheestä

30-vuotiaalle miehelle 30-vuotias nainen on liian vanha. Ellei ole superlöytö.

Vierailija
24/63 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit käydä hedelmällisyytesi kartoituksessa yksityisellä. Sitten tilanteesi ja oman tuntemuksesi mukaan joko jäät odottelemaan tai jo pakastat munasoluja. Varoituksen sana kuitenkin, ilmeisesti munasolut eivät selviä pakkasessa niin hyvin kuin alkiot. Jotkut myös pelkäävät, että munasolujen keruu tekee hankalammaksi saada myöhemmin luomusti lapset.

Vierailija
25/63 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Mun kaveri Helsingissä on just sun ikäinen sinkkumies ja haaveilee myös kumppanista&perheestä

höpö höpö

Vierailija
26/63 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet siirtänyt unelmaasi, sen sijaan, että ajattelisit miehen kuuluvan siihen, ja yrittänyt ensisijaisesti saada sopivan miehen?

Vierailija
27/63 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö

Jos mies haluaa sitoutua jo 30-vuotiaana, sopivan ikäinen nainen on 20-28-vuotias.

Vierailija
28/63 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikkien ole tarkoituskaan lisääntyä

Vierailija
29/63 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö

Jos mies haluaa sitoutua jo 30-vuotiaana, sopivan ikäinen nainen on 20-28-vuotias.

Minä halusin sitoutua "jo" 27-vuotiaana ja sopivin nainen minulle oli saman ikäinen nainen

Vierailija
30/63 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö

Minä halusin sitoutua "jo" 27-vuotiaana ja sopivin nainen minulle oli saman ikäinen nainen

simp

Vierailija
31/63 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku että 30v on kotona istunut miestä odottelemalla ja nyt kun kehotetaan sitä hakemaan niin se löytyy. 

Kannattaa vain nopeasti alkaa yksin hankkimaaan lapsi sillä sitä miestä ei enää löydy. Pitäisi sitten olla luotettavia tukiverkostoja tai jos niitä ei ole niin varaa palkata lapsenhoitaja tarpeen tullen. 

Ystäväni hankki kolkyt vee yksin yhden lapsen ja sitten vasta nelikymppisenä löysi elämänkumppanin jolla oli samaa ikäluokkaa olevia lapsia. Yhteisiä ei enää halunnut kumpikaan ja saaneet ihan tarpeekseen vauva ajasta. 

Vierailija
32/63 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap alkaa hankkia lapsi vaikka yksin., ettet jää lapsettomaksi. Minä jäin, kun odotin löytäväni miehen.

Vierailija
33/63 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/63 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko mieleen mitä se lapsi haluaa? Haluaisitko sinä syntyä tänne nyt, kun 30C on maapallon kylmin paikka.

Fossiilisten polttoaineiden pumppaaminen taivaalle lämmittää ilmakehää, joka lämmitää meriä. Merestä nousee merenpohjan varastoimat biojätteet ilmakehään, kun lämpimämpi neste liuottaa vähemmän kaasuja.

Merestä nousevat kasvihuonekaasut lämmittävät taas lisää ilmakehää. Samoin kasvava elintaso ja väkimäärä. Tämä saa meren lämpenemään lisää, sitten vapautuu lisää kaasuja ilmakehään, eikä tätä takaisinkytkentää enää pysty estämään.

Vierailija
35/63 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se kumppani sitä haluaisi.

Vierailija
36/63 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on liikaa.

https://www.worldometers.info/world-population/

Älä kuitenkaan suhtaudu asiaan niin intensiivisesti, että alkaisit korjata asiaa.

Vierailija
37/63 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä ollut lähes kaikissa deittipalveluissa iät 28-35v ja erikoisen nirsoilta vaikuttavat samanikäiset naiset.

Luulisi, että tässä ikäluokassa olisi jo vauvakuumeilijoita ja olen kuullut näistä puhuttavan, mutta itse kuulen naisilta vain, että "vaikutat kyllä mukavalta mutta.." "ei kipinää" "ei kemiaa" "ei ihastumista".

En voi tehdä lapsia kaverivyöhykkeellä.

Vierailija
38/63 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuosien 30-40 välillä naisia oli tarjolla paljon ja suomalaiseen tapaan olivat niitä ulkoisesti upeita yksilöitä, joita muut miehet yrittivät epätoivoisesti iskeä jopa työpaikalla ja erityisesti viihteellä. Itselläni oli kaikkia asiat kunnossa eli korkea koulutus, hyväpalkkainen työ, (ilmeisesti) urheilullinen ja edustava ulkomuoto, iso omistusasunto hyvältä alueelta meren rannasta jne. Ainoat asiat, jotka löivät kapuloita rattaisiin, olivat ne, että en halunnut naimisiin ja en halunnut lapsia. Ja jokainen nainen, yhtä poikkeusta lukuunottamatta, halusivat juuri noita asioita. Nyt elän yksin ja jos nyt saisin palata noihin vuosiin, niin menisin naimisiin ja hankkisin ne lapset.  

Vierailija
39/63 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla vielä ainakin 10 vuotta aikaa. Jos ei siinäkään ajassa nappaa - noh, kaikkia ei ole luotu lisääntymään. Jos olisi, maailma olisi vielä nykyistäkin ylikansoitetumpi.

Vierailija
40/63 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään, en minäkään ole löytänyt kumppania millä olisi mitään tunteita minua kohtaan, enkä usko että sitä ihmettä ikinä tapahtuu, olen ilmeisesti täysin paska tyyppi, jopa siinä määrin ettei grillijonossakaan tulla ikinä aukomaan päätään.

Tai ehkä olet niin ihana, että miehet ei uskalla tulla sanomaan mitään

Voi olla, mutta lapset tulee kuitenkin juttelemaan?

Ehkä mulla on joku pelottava aura ja aikuiset eivät uskalla lähestyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi