Mitä ajatuksia herättää aikuinen neitsyt?
Jos saatte tietää, että kaveri/työkaveri/sukulainen/tms. on vielä neitsyt, vaikka on jo vaikka yli 30, niin mitä te hänestä ajattelette? Näkeekö sen teistä päällepäin vai oletteko joskus yllättyneet jonkun kokemattomuudesta? Pidätkö kokematonta aikuista jotenkin friikkinä tai muita huonompana? Seurustelisitko kokemattoman yli 30-vuotiaan kanssa? Ajatteletteko eri tavoin kokemattomista naisista ja miehistä?
Kommentit (49)
No itse olen OK-näköinen ja ihan kiva ja huumorintajuinen. Kukaan ei vaan tule baarissa juttelemaan kuin 3 promillen kännissä :( Ja toisaalta en koskaan lähtisi baarista kenenkään mukaan :D Käyn kyllä juhlimassa, koulussa ja salilla mutta kukaan ei lähesty... Johtuu varmaan ujoudestani, katselen lähinnä taivasta ja maankamaraa :D
Nauran.
En toki päin naamaa, mutta tilanteesta pois päästyäni kovaa ja antaumuksella. Näin herkullista juorua ei voi myöskään jättää vain omaan tietoon, vaan kyllähän tämä lähtee heti suoraan kiertueelle. Ja sitten nauretaan lisää.
Seuraavana reaktiona tietenkin ko. henkilöstä eristäytyminen ja yhteydenottojen välttely. Jos on mahdollisuus jotain saavuttaa olemalla häneen yhteydessä, niin sitten voi taas harkita yhteydenottoa.
Naisella se voi olla oma valinta ja miehellä no se on vaan totuus että pillua on helpompi jakaa kun saada sitä
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 20:07"]
Sosiaaliset syyt; epävarmuus. Sama molemmilla sukupuolilla.
En seurustelisi kokemattoman kanssa.
[/quote]
etpä tietysti kun olet idiootti.
No eipä siinä mitään, ei se ihmisarvoa mitenkään vähennä. Olisin itsekin vielä neitsyt näin kolmekymppisenä, jos olisin jäänyt odottelemaan jotain suurta rakkautta.
Jos on nainen, mietin, onko hänellä seksikammo. Jos on mies, pidän ujona, ehkä myös hiukan epäilyttävänä kumppaniksi, koska en itse haluaisi niin ujoa miestä, mitähän muuta on, mistä ei suriudu reippaasti?
Naista säälin, täytyy ollla reppana, kauhean erilainen, kuin muut saa kokea olevansa. Jos siis kyse ei ole siitä, etteikö nainen halusisi jonkun kokemuksen.
Mies voisi tuntua kiinnostavalta sänkykumppanilta, koska oon itse kuitenkin epävarma sängyssä, niin olisi kivaa jakaa se jonkun kanssa.
Asiaa ei näe päällepäin. Olisikin jotenkin hyvä, jos näkisi. Silloin kokemattomat ehkä sais enemmän yrittäjiä lähelleen.
Olen itse nainen.
No otetaan esimerkiksi 30v nätti neitsytnainen... Kiihottuisin. Haluaisin panna jos mukava on.
MUTTA: en välttämättä haluaisi aloittaa heti mitään seurustelua, koska kyllä se väistämättä joskus tulee sillekin mieleen miltä seksi tuntuisi jonkun muun kanssa. Kokeilut ensin alta pois.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:16"]
Jos on nainen, mietin, onko hänellä seksikammo. Jos on mies, pidän ujona, ehkä myös hiukan epäilyttävänä kumppaniksi, koska en itse haluaisi niin ujoa miestä, mitähän muuta on, mistä ei suriudu reippaasti?
Naista säälin, täytyy ollla reppana, kauhean erilainen, kuin muut saa kokea olevansa. Jos siis kyse ei ole siitä, etteikö nainen halusisi jonkun kokemuksen.
Mies voisi tuntua kiinnostavalta sänkykumppanilta, koska oon itse kuitenkin epävarma sängyssä, niin olisi kivaa jakaa se jonkun kanssa.
Asiaa ei näe päällepäin. Olisikin jotenkin hyvä, jos näkisi. Silloin kokemattomat ehkä sais enemmän yrittäjiä lähelleen.
Olen itse nainen.
[/quote]
Ensimmäiseen pointtiin: vain kiinostavien naisten seurassa.
Toinen: Ei näe tosiaan. Vastaantulijat eivät minusta tuota varmasti huomaa. Pienen keskustelun jälkeen kyllä annan itseni ilmi. Yrittäjien sijasta toisin tilalle naurajia.
Seksi on jokaisen ihmisen yksityisasia enkä osaa kuvitella miten saisin edes tietää onko joku neitsyt vai ei. Onko se yleinenkin keskustelunaihe muiden työpaikkojen lounaspöydissä?
Yleisesti ottaen, niin elämänkokemuksen puute on minusta huonompi asia kuin seksuaalisen kokemuksen puute. Jos ihminen vain nysvää omassa nurkassaan, tekee niinkuin muutkin tekevät, ei koskaan ota riskejä, pelkää epäonnistumista ja mokaamista kuin ruttoa, hänestä tulee tyhmä ja tylsä. Jos ihminen ei harrasta seksiä, hän ei vain harrasta seksiä, eikä se vaikuta kys. ihmisen ja mun väleihin mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:21"]
Olen itse nainen.
[/quote]
Toinen: Ei näe tosiaan. Vastaantulijat eivät minusta tuota varmasti huomaa. Pienen keskustelun jälkeen kyllä annan itseni ilmi. Yrittäjien sijasta toisin tilalle naurajia.
[/quote]
Niin no joo, mutta eikö silloin kannata pokata joku, joka ei niin kiinnosta? Ai niin joo, mutta kun miehillä on ongelmana, ettei silloin ehkä seiso :/ Naisena en oo muuten ikinä tullut ajatelleeksi tuota ongelmaa :/ Naisena on ihan helppo kunhan tyypin vaan hyväksyy, niin päästä neitsyydestä.
Alan ymmärtää ongelmaa... Ihmettelinkin, että repäisee nyt jonkun siihen vaan, mutta ehkei se tosiaan käy niin, ja se on vain hyväksi miehelle. Inhoan näitä "panen kaikkea mikä liikkuu" -tyyppejä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:21"]
Olen itse nainen.
[/quote]
[/quote]
Niin no joo, mutta eikö silloin kannata pokata joku, joka ei niin kiinnosta? Ai niin joo, mutta kun miehillä on ongelmana, ettei silloin ehkä seiso :/ Naisena en oo muuten ikinä tullut ajatelleeksi tuota ongelmaa :/ Naisena on ihan helppo kunhan tyypin vaan hyväksyy, niin päästä neitsyydestä.
Alan ymmärtää ongelmaa... Ihmettelinkin, että repäisee nyt jonkun siihen vaan, mutta ehkei se tosiaan käy niin, ja se on vain hyväksi miehelle. Inhoan näitä "panen kaikkea mikä liikkuu" -tyyppejä.
[/quote]
Kieltämättä tämä kuulostaisi loogiselta ja järkevältä ratkaisulta. Jälleen kaksi pointtia: pokaisin vain minua kiinnostavia naisia ja en osaa pokata. Kyllä se epävarmuus ja kokemattomuus näkyy melkein heti päällepäin, vaikka kyseessä ei olisikaan maailman kiinnostavin nainen. Lähinnä tekstissäni oli kyse niistä naisista joiden perään unelmoin vielä vuosienkin jälkeen ja jotka estävät olemassaolollaan elämäni normaalin suorittamisen.
Varmasti ihmettelisin, mutta en automaattisesti pitäisi mitenkään huonompana ihmisenä tai friikkinä. Tietenkin riippuu paljon, millaisessa tilanteessa asia tulee ilmi. Olen niin nuori, ettei mun lähipiirissä ei ole ketään päälle 30-vuotiasta, jonka kanss voisin luontevasti puhua seksistä, joten jos joku 30-vuotias puolituttu rupeaisi avautumaan mulle neitsyydestään, voisin pitää sitä jopa vähän friikkinä. Ei ole normaalia avautua kenelle tahansa seksielämästään vaikka se olisikin olematonta.
Yhden tällaisen kokemattomuudestaan avoimesti puhuvan miehen muuten tunnenkin. Hän on kuitenkin vasta 23 ja asperger. Vähän säälin sitä, en niinkään sen kokemattomuuden takia, vaan koska kaikki sen keskusteluaiheet on muutenkin pelkkiin parisuhteisiin ja seksiin liittyviä ja siitä paistaa niin pitkälle se naisenkaipuu.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:25"]
Seksi on jokaisen ihmisen yksityisasia enkä osaa kuvitella miten saisin edes tietää onko joku neitsyt vai ei. Onko se yleinenkin keskustelunaihe muiden työpaikkojen lounaspöydissä?
Yleisesti ottaen, niin elämänkokemuksen puute on minusta huonompi asia kuin seksuaalisen kokemuksen puute. Jos ihminen vain nysvää omassa nurkassaan, tekee niinkuin muutkin tekevät, ei koskaan ota riskejä, pelkää epäonnistumista ja mokaamista kuin ruttoa, hänestä tulee tyhmä ja tylsä. Jos ihminen ei harrasta seksiä, hän ei vain harrasta seksiä, eikä se vaikuta kys. ihmisen ja mun väleihin mitenkään.
[/quote]
Et edes osaa päätellä parhaimpien kaveriesi historiasta mitään?
Seksin harrastaminen ja parisuhteet valitettavasti ovat yksi ihmiselon perusasioista ja ne tulevat esille vuorovaikutuksissa jatkuvasti. Tuntemattien kanssa voit vielä hetken teeskennellä, mutta kaverisi huomaavat petoksesi heti. Ja onhan se jatkuva valehtelu pidemmän päälle raskasta ja ahdistavaa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:46"]
[/quote]
Seksin harrastaminen ja parisuhteet valitettavasti ovat yksi ihmiselon perusasioista ja ne tulevat esille vuorovaikutuksissa jatkuvasti. Tuntemattien kanssa voit vielä hetken teeskennellä, mutta kaverisi huomaavat petoksesi heti. Ja onhan se jatkuva valehtelu pidemmän päälle raskasta ja ahdistavaa.
[/quote]
En kyllä neitsyenä enkä sen jälkeenkään koskaan puhunut seksistä kavereitteni kanssa, vasta nykyään voisin, ja olen 40.
Varmasti ihmettelisin, mutta en automaattisesti pitäisi mitenkään huonompana ihmisenä tai friikkinä. Tietenkin riippuu paljon, millaisessa tilanteessa asia tulee ilmi. Olen niin nuori, ettei mun lähipiirissä ei ole ketään päälle 30-vuotiasta, jonka kanss voisin luontevasti puhua seksistä, joten jos joku 30-vuotias puolituttu rupeaisi avautumaan mulle neitsyydestään, voisin pitää sitä jopa vähän friikkinä. Ei ole normaalia avautua kenelle tahansa seksielämästään vaikka se olisikin olematonta. Yhden tällaisen kokemattomuudestaan avoimesti puhuvan miehen muuten tunnenkin. Hän on kuitenkin vasta 23 ja asperger. Vähän säälin sitä, en niinkään sen kokemattomuuden takia, vaan koska kaikki sen keskusteluaiheet on muutenkin pelkkiin parisuhteisiin ja seksiin liittyviä ja siitä paistaa niin pitkälle se naisenkaipuu.
[/quote]
Elämä on ihanaa, kun sen oikein friikkinä oivaltaa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:50"]
[/quote]
[/quote]
En kyllä neitsyenä enkä sen jälkeenkään koskaan puhunut seksistä kavereitteni kanssa, vasta nykyään voisin, ja olen 40.
[/quote]
En tarkoittanut eksplisiittistä keskustelua seksistä tai sen puutteesta. Kyllä minun kaverini tietävät tilanteeni ja varmasti nauravat sille keskenään, vaikka emme ole siitä pahemmin keskustellutkaan. Ja vaikka tieto ei ole täysin faktainen, niin onhan se aika helppo kymmenen vuoden ystävyyden perusteella päätellä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En tarkoittanut eksplisiittistä keskustelua seksistä tai sen puutteesta. Kyllä minun kaverini tietävät tilanteeni ja varmasti nauravat sille keskenään, vaikka emme ole siitä pahemmin keskustellutkaan. Ja vaikka tieto ei ole täysin faktainen, niin onhan se aika helppo kymmenen vuoden ystävyyden perusteella päätellä.
[/quote]
Ai siis että olet neitsyt? Nauravat? Itsekin olin 25-vuotiaaksi ja no, lähinnä ajattelin, että minua saattoi joku sääliä. Mutta nauraminen olisi ollut ihan älytöntä, minusta. En usko, että kukaan nauroi. Aivan kuin heidän oma seksielämänsä nyt niin mieletöntä olisi ollut. Ei ainakaan tosiaan päätellen siitä, ettei kukaan koskaan maininnut aihetta. Vaikka seurustelivat tms.
No jos henkilö on ruma, lihava ja haiseva, en ihmettele tippaakaan ettei ole vientiä.