Mua itkettää niin kovasti!!!
Kaikki toi muovin määrä ihan jo pelkästään marketeissa ja kuinka paljon se kaikki edellyttää öljyn käyttöä. Meillä ei oo kun tää yksi maapallo, pliis!
Kommentit (21)
Voi raukka. Yritä kuitenkin hengitellä syvään sen itkemisen lomassa.
Olet varmaan myös saikulla, kun maapallon tila itkettää sinua noin kovasti?
Ap on yliherkkä nainen. Siis sen täytyy olla.
Mä oon joskus miettinyt, kuka ois se ihminen, jonka eniten maailmassa pitäisi joutua helvettiin. Ja vaikka hirveitä hulluja on historia pullollaan, niin kyllä suurinta ja peruuttamattominta tuhoa on aiheuttanut se, joka keksi muovin. Palakoon helvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus miettinyt, kuka ois se ihminen, jonka eniten maailmassa pitäisi joutua helvettiin. Ja vaikka hirveitä hulluja on historia pullollaan, niin kyllä suurinta ja peruuttamattominta tuhoa on aiheuttanut se, joka keksi muovin. Palakoon helvetissä.
Ei vaan se joka keksi ihmisen lisääntymisen. Luontoa tuhotaan monilla muillakin tavoilla kuin vain muovilla.
Sun itkeminen ja siitä julkisesti postaaminen auttaa asiaa siis _niin todella paljon_.
Sun kaltaiset tyypit, mitä sukupuolta ikinä oletkaan, pitäisi lukita Korkeasaareen apinahäkkiin. Olisi ihmisillä ihmeteltävää ja teikäläisillä aidosti jotain valitettavaa. CV:hen voisi jälkikäteen kirjata merkinnän kokemusasiantuntijuudesta.
Vierailija kirjoitti:
On onneks vähennetty huimia määriä ku on tiedostettu. Lidlistä saa muuten alle parilla eurolla hienon Finlaysonin kangaskassin, katsokaapa!
Kangaskassi on kaikken epäekologisin vaihtoehto. Muovikasseissa käytetään ohuempaa kierrätysmuovia kuin aikaisemmin, ja ainakin täällä se menee sekajäteroskiksena energialaitokselle poltettavaksi.
Sama koskee aloituksen muovi-ahdistusta.
Kyllä nämä ekoteinit on pihalla kuin lumiukot.
Ahdistukseen auttaa viina. Ainakin tilapäisesti.
Pienet on murheet. Keskittyisit palmuöljyn käyttöön, se on paljon isompi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On onneks vähennetty huimia määriä ku on tiedostettu. Lidlistä saa muuten alle parilla eurolla hienon Finlaysonin kangaskassin, katsokaapa!
Kangaskassi on kaikken epäekologisin vaihtoehto. Muovikasseissa käytetään ohuempaa kierrätysmuovia kuin aikaisemmin, ja ainakin täällä se menee sekajäteroskiksena energialaitokselle poltettavaksi.
Sama koskee aloituksen muovi-ahdistusta.
Kyllä nämä ekoteinit on pihalla kuin lumiukot.
Pukeuduthan sinäkin sitten jatkossa vain jätesäkkeihin ja unohdat ne kangasretaleet sinne ylikansallisten riistokauppojen rekkeihin, kiitos. Pikamuoti, jos mikä, vasta epäekologista onkin. Suomessakin olisi vuoria, jos kaikki jätteisiin ahdetut turhat vaateostokset konkreettisesti kasattaisiin ulos avaamaan ihmisten silmiä.
Vieläköhän vaatekaupat heittävät myymättä jääneet vaatteet kylmästi roskiin? Ainakin Seppälä teki näin joskus 2006-2007, kun olin töissä Sale-myymälässä, jonka vieressä samassa rakennuksessa oli Seppälä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän vaatekaupat heittävät myymättä jääneet vaatteet kylmästi roskiin? Ainakin Seppälä teki näin joskus 2006-2007, kun olin töissä Sale-myymälässä, jonka vieressä samassa rakennuksessa oli Seppälä.
Jep, tehdään. Ensin ne leikataan saksilla rikki niin, ettei kukaan mene kaivamaan niitä sieltä roskiksesta käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä tyhmää. Voisivat lahjoittaa ne vaatteet pois.