Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pettämiset tulevat yleensä julki??

Vierailija
11.08.2014 |

Siinä se kysymys jo tulikin..Vai jääkö suurin osa puolisoilta pimentoon?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:08"]

Mun kokemukseni on että yleensä ei tule ilmi. Tunnen vaikka kuinka paljon ihmisiä jotka pettävät tai ovat pettäneet (jo työpaikaltani löytyy kymmeniä) enkä ketään joka olisi jäänyt kiinni puolisolleen. Pettämisestä tietää iso joukko ihmisiä mutta kukaan ei halua sekaantua asiaan (minä mukaanlukien, en tunne työkaverieni puolisoja).

[/quote]

Tämä onnistuu vain metropolialueella tai paljon matkustavien ammateissa.

Vierailija
22/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin veikata, että silloin kun pettäjä alkaa keventää omatuntoaan. Kun ei kerro asioistaan, niin harvemmin niitä kukaan saa tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta silloin kun mies kertoo. Kukaan ei halua käräyttää. Näistä salapareista kyllä puhutaan selän takana ja säälitellään vaimoa. Viestinviejä yleensä ammutaan ja voi olla että vaimo ei usko vaikka sille kertoisi. Kokemusta on.

Vierailija
24/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:11"]

Mun kokemukseni on että yleensä ei tule ilmi. Tunnen vaikka kuinka paljon ihmisiä jotka pettävät tai ovat pettäneet (jo työpaikaltani löytyy kymmeniä) enkä ketään joka olisi jäänyt kiinni puolisolleen. Pettämisestä tietää iso joukko ihmisiä mutta kukaan ei halua sekaantua asiaan (minä mukaanlukien, en tunne työkaverieni puolisoja).

[/quote]

[/quote]

Ai? No, minä olen ihan pikkukaupungista, olen syntynyt ja elänyt täällä koko ikäni, ja työkaverini syrjähyppy kanssani onnistui täysin muiden tietämättä. Ja trust me. Olisin kuullut ja tuntenut, jos työkaverini puoliso olisi asiasta kuullut.

[/quote]

Satunnainen pano voi jäädä juoruakalta kuulematta, mutta tuollainen kulttuuri, jossa kaikilla on suhteita ei varmasti jää salaisuudeksi tavallisessa kaupungissa

[/quote]

Niinno kun ei se minun ja hänen välinen juttu ollut mikään satunnainen pano, vaan vuoden kestänyt sivusuhde. 

Juujuu, en ole ylpeä, mutta pointti nyt onkin siinä, että kyllä se suhteen salaaminen onnistuu pienemmissäkin paikoissa.

Vierailija
25/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Helsingissä ollaan, jos se metropolialueeksi lasketaan.

Vierailija
26/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole levittänyt tautia tai saanut lasta, ja kiistät vain kaiken kategorisesti niin et jää kiinni. Petetty haluaa nimittäin aina uskoa että on vielä toivoa, että on ollut vain väärinkäsitys tai uskomaton sattuma!

Vierailija
27/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:44"]Periaatteessahan kärähtämiseen on kolme tietä:

- Joku tuttu sivullinen näkee ja kertoo

- Pettäjä on rehellinen ja tunnustaa

- Pettämiseen osallistuva kolmas osapuoli käräyttää

[/quote]

Unohdit mainita toisen puhelimen, Facebookin ja sähköpostien luvattoman tutkimisen aiheuttamat kärähdykset.

Vierailija
28/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:50"]

Joku no life ne kertoo eteenpäin saadakseen hupia elämäänsä tai usein ihan vain kateuksissaan kun toisilla on ollut hauska seikkailu! Näin siis kun puhutaan tyylillä toteutetuista syrjähypyistä, jotka ei loukkaisi muuten ketään, eikä mistään kännissä kaverin puolison kanssa sänkyyn - toilailuista.

[/quote]

Eli logiikallasi, jos puolisosi "toteuttaisi syrjähyppynsä tyylillä", sen ei pitäisi loukata sinua, jos se tulisi jollain tavalla ilmi sinulle.

Juu-u. Uskon minäkin että aivan tyynesti ottaisit asian..

Vierailija
29/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ai? No, minä olen ihan pikkukaupungista, olen syntynyt ja elänyt täällä koko ikäni, ja työkaverini syrjähyppy kanssani onnistui täysin muiden tietämättä. Ja trust me. Olisin kuullut ja tuntenut, jos työkaverini puoliso olisi asiasta kuullut.

Vierailija
30/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Satunnainen pano voi jäädä juoruakalta kuulematta, mutta tuollainen kulttuuri, jossa kaikilla on suhteita ei varmasti jää salaisuudeksi tavallisessa kaupungissa

Vierailija
31/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:50"]

Joku no life ne kertoo eteenpäin saadakseen hupia elämäänsä tai usein ihan vain kateuksissaan kun toisilla on ollut hauska seikkailu! Näin siis kun puhutaan tyylillä toteutetuista syrjähypyistä, jotka ei loukkaisi muuten ketään, eikä mistään kännissä kaverin puolison kanssa sänkyyn - toilailuista.

[/quote]

Eli logiikallasi, jos puolisosi "toteuttaisi syrjähyppynsä tyylillä", sen ei pitäisi loukata sinua, jos se tulisi jollain tavalla ilmi sinulle.

Juu-u. Uskon minäkin että aivan tyynesti ottaisit asian..

[/quote]

Tyylillä tehdyt ei tule ilmi ilman kielikelloja, se kai on tuo pointti. Jos petät, tee se salassa?

Vierailija
32/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin miehen käytöksestä epäillä jotain jo hyvin nopeasti suhteensa alkamisesta. Oli hyvä peittelemään ja kiinni sain sitten vasta parin kuukauden kuluttua tyttöystävänsä lähettämästä tekstiviestistä. Kyllä sen aavistaa pienistä asioista, jossei toinen aivan kylmä psykopaatti ole.