Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos raskauspahoinvointi ei ole loppunut rv 11+6..

Vierailija
11.08.2014 |

..niin mitkä mahdollisuudet on että tämä loppuu enää ollenkaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kolmessa raskaudessa oksentelin yli puolen välin. Esikoisen odotuksessa viikolle 24. Jokaikinen päivä ainakin kerran. Yleensä usemminkin. Toisesta rv 22. asti joka päivä ja kolmannesta rv 20 asti. Kaikissa on myös ollut satunnaista pahoinvointia loppuraskaudessa, ei kuitenkaan jokapäivä. Myös jokaisessa synnytyksessä olen oksentanut. Eka otti eniten koville ja olin tosi huonona. Mut sitten opin et juo iso lasi vettä, oksenna se ja voi syödä ja se ehkä kestää sisällä! Se pelasti paljon kahden seuraavan odotuksessa. Ja ei, töissä ei olisi voinut olla. Yrjösin vessan ja keittiön moooonta kertaa. Lapset syntyneet 2-3v välein. Mut kaikesta selviää, niin tuostakin. Muista huolehtia hampaista hyvin! Oksennus vaurioittaa.

Vierailija
22/22 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme raskautta ja kaikissa oksentelu loppunut 18.-20. viikolla.

Jäätävä pahoinvointi ja pahimmillaan sinnittelin minuutista toiseen. Lihakset surkastui jaloista, kun voimavarat ei riittänyt kävelemiseen ja kun kävelin, pidin huonekaluista kiinni että pysyin pystyssä tasapaino-ongelmien vuoksi. Oksentelin välillä pitkin vuorokautta, myös yöllä. Horror horror ;)

Äitiys ollut ihanaa. Nautin valtavasti yhteiselosta lasten kanssa. Olen valmis jatkossakin käymään läpi raskauspahoinvoinnin. Helppoa se ei ole, mutta olen hyväksynyt, että tää nyt vain on se hinta, jonka maksan etuoikeudesta saada lapsen. Pidän itseäni onnekkaana, lapsen saaminen ei ole itsestäänselvyys.

Tsemppiä kaikille pahoinvoinnista kärsiville! Palkinto on mennen tullen kaiken vaivan arvoinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi