Kallein ostamasi asuste/laukku/Kenkäpari?
Kommentit (127)
LV- huivi n.400e
Balenciagan laukku n.1300e
Kengistä kalleimmat taitaa olla uggit.
Kallein laukku on Mulberryn OS Alexa, 1160 e. Kalleimmat kengät joko Primebootsit, 420 e, tai Mulberryn wedge-sandaalit, jotka maksoivat joko 420 tai 440 e. Asusteista, hmm... sopulina piti ratketa vuosia sitten Vuittonin logohuiviinkin, jotain 390 e taisi maksaa.
Varmaan joku ostos on saattanut satasen olla. En nyt muista mikä, mutta ei ainakaan laukku!
Satasen olen kengistä enimmillään maksanut. Enempää en aio maksaa ellei rahan arvo radikaalisti muutu :)
Taitaa olla 129€ maksaneet pieksut. Kallein laukku on ollu 69€:n Dakinen reppu ja asuste n. 25€:n Jokipoikien pipo :)
Kengät vajaa 300, laukku satasen luokkaa, asusteista alle 50.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:35"]
Mä muuten ostin Neverfull GM:n Saksasta muistaakseni juuri 2010, ja silloin se maksoi hieman päälle viitisen sataa, mistä tämä 400euron versio oli? Mutta toki ihan jäätävää silti, ei se pikkuinen pussukka niin paljon arvoa tee, normaalien korotusten lisäksi.
[/quote]
Ruotsista ostin 2010 tammikuussa, Suomessa se oli n. 2-3 kk päästä tuosta ostoajankohdasta jo 480 euroa mutta Ruotsin kruunun sen hetkisen huonon kurssin takia maksoi 405 euroa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 08:03"]
Mullakin on Prada Saffiano tote, maksoi noin 1500e yli vuosi sitten ja virheettömässä kunnossa edelleen lähes päivittäisestä käytöstä huolimatta!
Uusin laukkuni Givenchy Antigona maksoi myös 1500e.
[/quote]
Ihania laukkuja sinulla!
Eikä mitään sopuliblogilaukkuja todellakaan! :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:18"]
LV Monogram Multicolor Beverly-laukku 1180€
[/quote]
Multicoloria ei koskaan tehty Beverlynä, ainoastaan ruskeana Monogrammina, lieneekö kyseessä Marilyn-niminen malli?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:34"]Osa omia ostamia, osa miehen lahjaksi ostamia, mutta silti maksettuja :D
asuste: Linda Farrowin ruusukullatut aurinkolasit 850e, ellei arvokoruja ja kelloja lasketa.
laukku: Marc Jacobsin runway-malliston limited edition laukku 4000e joita valmistettu vain muutama kpl.
kenkäpari: CL-saappaat 1900e, ihan helvetin huonot jalassa verrattuna toiseksi kalleimpiin eli Choon 1500e saappaisiin.
[/quote]
Mitä sun mies tekee työkseen? :)
Kateelliset alapeukuttaneet... :p
[/quote]
Minä olen päällikkö toimitus- ja kustannusalalla, mies on rahoitusasiantuntija, joten minä tienaan itse asiassa vähän enemmän kuin mieheni :D En siis ole mikään bloggaaja, joiden miehet kustantaa yleensä luksustuotteet koska itse eivät ole missään glamoureissa töissä vaan yleensä amiksia ;D
Oliskohan nuo vajaan satasen arvoiset turvakengät. Ei, työnantaja ei suostunut ostamaan harjoittelijalle.
Kuulin että Helsingin laukkutreffaaja bloggaaja-instagramilaiset ovat taas olleet liikkeellä isolla laumalla kalliita LOGOlaukkujaan esittelemässä, näkikö kukaan kaupungilla?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 20:49"]
Prada Saffiano Tote. Tällä hetkellä hinta taitaa olla n. 1700 euroa uutena.
[/quote]
Toihan on saatanan rumakin. Ootko sä vähän pöljä, ongo setelirulla paskapaperina kenties?
[/quote]
Oletpa kitkerän kateellinen. En kyllä rumaksi sanoisi. Tyylikäs. Taitaa olla sinulle vieras käsite.
Parikat 300eur, Marimekko Leivos laukku 350eur.