Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko masentuneen merkki jos pitää aina samoja kulahtaneita vaatteita?

Vierailija
29.07.2021 |

niin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mustat vaatteet varsinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, siihen voi olla monia syitä.

Vierailija
4/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
5/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on päällä kaksi mustaa vaatetta, niin voidaan epäillä masennusta. Jos on kolme tai enemmän, niin on jo selkeästi sad case. Pahinta on, jos sillä on mustien vaatteiden alla lisää mustia vaatteita, joita ihmiset eivät edes näe. Silloin on jo sisältä niin pahasti rikki, ettei voida enää korjata.

Jos tunnette ihmisiä, jotka käyttävät mustia vaatteita, niin puhukaa heille. He tahtovat tulla kuulluksi.

Vierailija
6/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku autisti, joka ei ole löytänyt muita vaatteita mitkä tuntuvat hyvältä päällä.

Vierailija
7/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite haluun näyttää samalta, minkä takii ostan samoja vaatteita useita kappaleita. Ja nyt joku palstan ulinainen väittää minun olevan masentunut. :D

Vierailija
8/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla saattaa olla olemattakin

Vierailija
9/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, riippu varmaan monesta asiasta. Itse olen pitänyt korona-aikana paljon vaatteita loppuun. Naapureille asia varmaan näyttää siltä että kuljen samoissa kulahtaneissa vaatteissa päivästä toiseen. Itse ajattelen että kun elinpiiri on pyörinyt kodin ympärillä ja olen etätöissä niin voi käyttää vaatteita loppuun. Masennuksen kanssa asialla ei ole mitääm tekemistä minun tapauksessa.

Vierailija
10/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Itsellä ei riitä harrastuneisuus muuhun, kuin niihin samoihin, kulahtaneisiin vaatteisiin.

Vierailija
11/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on päällä kaksi mustaa vaatetta, niin voidaan epäillä masennusta. Jos on kolme tai enemmän, niin on jo selkeästi sad case. Pahinta on, jos sillä on mustien vaatteiden alla lisää mustia vaatteita, joita ihmiset eivät edes näe. Silloin on jo sisältä niin pahasti rikki, ettei voida enää korjata.

Jos tunnette ihmisiä, jotka käyttävät mustia vaatteita, niin puhukaa heille. He tahtovat tulla kuulluksi.

Älkää ny jumalauta tulko puhumaan/ kyselemään😂 Ei mitään syytä tai tarvetta avautua. Ei luoja näitä juttuja😂 Minulla on mustat vaatteet, koska en ole koskaan kiinnostunut pukeutumisesta. Minulla on muutakin tekemistä kuin pyöriä peilin edessä ja pohtia asukokonaisuuksia. Jos joku siitä tykkää, niin fine. Ei ole vain mun juttu.

Vierailija
12/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä taas lavastelee juttuja ja puhuu paljon itsensä kanssa.

Vierailija
13/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi kappale kutakin hyväksi todettua vaatekappaletta. Voin siis kulkea viikon samannäköisenä, vaikka vaatekerrat vaihtuvat normaalisti. Kiinnittäisin enemmän huomiota vaatteiden puhtauteen: puhtaat ja kulahtaneet vaatteet voivat olla ihan "römppävaatekulttuuria", mutta selvästi likaiset vaatteet voivat olla huolestuttava merkki.

Vierailija
14/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani mt-ongelmainen on tällainen. Hän ostaa uusia vaatteita ainoastaan jos kädestä pitäen vie kauppaan ja käskee ostamaan.

Vierailija
15/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hailee kirjoitti:

No ei. Itsellä ei riitä harrastuneisuus muuhun, kuin niihin samoihin, kulahtaneisiin vaatteisiin.

Välinpitämättömyys on masennuksen ja muiden ongelmien merkki.

Vierailija
16/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä pidän samoja vanhoja vaatteita koska ne riittävät mulle ja en katso tarvitsevani uusia.

Vierailija
17/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakin, itsestään huolehtimatta jättäminen voi olla yksi osa siitä miten masennus ilmenee.

Vierailija
18/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä gootti.

Vierailija
19/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään ei pitäisi tehdä liian hätäisiä johtopäätöksiä, mutta läheisen kuntoa ja olemusta kannattaa kyllä seurata.

Jos on esim. aina samat likaiset vaatteet ja muutenkin sotkuinen tai nuutunut olemus niin pahimmillaan se voi olla merkki jostain, toki tätä pitää silloin muutenkin seurata ja pyytää jutulle.

20/20 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koitan olla ekologinen ja siksi ostan vaatteita harvakseltaan. Kiva tietää, että muut pitävät mua sen takia masentuneena :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi