Kainaloläskit !!
Tuleeko teillekkin "kainaloläskit" tiukoista rintsikoista tai paidoista, vai onko mulla ihan väärän kokoset rintaliivit? Havainnollistava kuva:
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_x_325_px_kuvia/632409.jpg
Kuinka pääsisi eroon?
Kommentit (10)
Riippuu millasessa kunnossa on fyysisesti
Kainaläskit on 95% tapauksissa vaeltanutta rintakudosta, joka johtuu liian pienistä kupeista. Siihen auttaa se, että hankit oikean kokoiset ja malliset liivit, ja puet ne ns. swoop and scoop -tekniikalla. Noin kuukaudessa huomaat muutoksen, ja saatat joutua vaihtamaan liivin ympäryksenkin pienemmäksi.
Minulla kainaloläski poistui kun erosin mokomasta siiderivalaasta.
Mä ihmettelen naisten halua laittaa noita olkaimettomia mekkoja, koska vaatii täydellisen ylävartalon, että istuuu...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:14"]Kainaläskit on 95% tapauksissa vaeltanutta rintakudosta, joka johtuu liian pienistä kupeista. Siihen auttaa se, että hankit oikean kokoiset ja malliset liivit, ja puet ne ns. swoop and scoop -tekniikalla. Noin kuukaudessa huomaat muutoksen, ja saatat joutua vaihtamaan liivin ympäryksenkin pienemmäksi.
[/quote]Pha. Ei ainakaan meillä viisikymppisillä :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:14"]Kainaläskit on 95% tapauksissa vaeltanutta rintakudosta, joka johtuu liian pienistä kupeista. Siihen auttaa se, että hankit oikean kokoiset ja malliset liivit, ja puet ne ns. swoop and scoop -tekniikalla. Noin kuukaudessa huomaat muutoksen, ja saatat joutua vaihtamaan liivin ympäryksenkin pienemmäksi.
[/quote]
Oho tää autto!! Kiitos!!! Kauankohan vaan noi läskit pysyy noissa kupeissa...
Liian pieni kuppi kuten sanottua. Itselläni oli sama ongelma ennen + että koko ajan sai korjailla tissien asentoa kupeissa. Ostin kaksi kuppikokoa suuremmat liivit niin ei tule mitään yli eikä tarvitse korjailla päivän mittaan!
Joo :/