Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta! Miten elämä voi yhtäkkiä muuttua näin!

Vierailija
11.08.2014 |

Siis nyt on pakko purkaa jonnekin tätä uskomatonta käännettä elämässäni! Yritän lyhyesti kertoa tapahtumat viimeisen vuoden ajalta elämässäni: mieheni lähti yllättäen "toisen matkaan" viime syksynä. Meillä oli takana 13 yhteistä vuotta ja 2 lasta, odotin tuolloin kolmatta, kun mies muutti pois n. 2 kk ennen laskettua aikaa. Elämä romahti täysin. Jäin yksin lasten kans isoon taloomme, josta kyllä ensin meinasin muuttaa pois, että mies pääsee uuden hellunsa kanssa tähän asumaan. Onneksi mies tuli järkiinsä ja hommasi osakkeen, olisi ollut älytöntä muuttaa lasten kans jonnekin vuokrakolmioon. 

Elämä alkoi rullata kuitenkin pikkuhiljaa, vauva syntyi. Olen ollut lasten kans kotona ja rakentanut uutta elämääni. Keväällä tapasin miehen, jonka kans synkkaa ja hän on kiinnostunut minusta ja samalla myös tästä koko "paketista" mikä mukana tulee. Olen siis viime aikoina ollut kohtuu tyytyväinen elämääni. Nyt sitten putosi pommi! Tammikuussa täytetyt avioerohakemukset eivät ole koskaan menneet käräjäoikeuteen, koska ex-mies ei ole vienyt niitä! Olen luullut, että ero on käynnissä, mutta eipä olekaan. Viime aikoina olen ihmetellyt, kun (ex)mies viihtyy paljon meillä. Siis oikeasti tosi hyvä, että on tekemässä täällä hommia, joita riittää, kuten nytkin leikkaa ruohoa. On lisäksi paljon lasten kanssa jne. Mutta jotenkin on käyttäytynyt omituisesti ja silleen lähestyvästi. Nyt kuulin kautta rantein, että hällä on mennyt hellunsa kanssa poikki jo ajat sitten!

Siis mitä tämä meinaa?? Kysyin tuosta erohommasta ja milloin se harkinta-aika loppuu, niin mies tuumaa coolisti ettei koko eroanomusta ole koskaan viety, koska hän ei ole varma asiasta. Siis itse on asunut muualla koko ajan ja nyt kun mä olen saanut omaa elämää kasaan, niin tuntuu et kaikelta putoo pohja. Siis mitä mä teen? Aika sekava selitys varmaan, mutta nyt ei kykene muuhun.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ukolle selväksi että olet aloittanut uuden elämän, ilman häntä. Et voi muutakaan. Soita poliisille jos ei mene jakeluun.

Vierailija
2/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie itse ne paperit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen takas ja teet sille saman tempun kuin teki sulle. Sullahan on jo uus katsottuna valmiiksikin, eli pitäs onnistua helposti.

Vierailija
4/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota sitä takaisin, koska ei tuollaiseen ihmiseen ole enää luottamista.

Vierailija
6/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:49"]

Et ota sitä takaisin, koska ei tuollaiseen ihmiseen ole enää luottamista.

[/quote]

Öö miks siihen pitäs luottaa, jos aikoo kostaa?

Vierailija
7/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaatte miehen kanssaa yhteen, ihanan romanttinen happy end molempien seikkailuille :)

Vierailija
8/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet itse avioeropaperit ja heivaat miehen helvettiin.

Vierailija
9/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie itse paperit, ei kai siinä kummempia. Miehesi näköjään on epäluotettava monella osa-alueella. Seuraavaksi todnäk isänä, kun kuulee että veit ne paprut ja haluaa kostaa.

Vierailija
10/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on otsaa miehellä! Pitänyt sua löyhässä hirressä ja varalla salaa koko ajan, romahdutti sun elämän ja jätti sut raskaana ja sitten "en ole varma sori hei nyt ku mua taas kiinnostaa me palataankin yhteen". Juu ei, mä veisin eropaperit raivon vallassa saman tien. Noin ei hoideta eroa, noin ei kohdella vaimoa, aivan tajunton tapaus. Miltä ap:sta tuntuu?

Vierailija
11/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat sen takaisin, otat sen takaisin välittämättä muiden mielipiteistä. Jos et halua sitä takaisin, et ota sitä vaan sanot ,että turha elätellä haaveita. Helppoa. nyt sun vain pitäisi kysyä itseltäsi, mitkä on sun tunteet. Jos et osaa vastata, niin se kertoo jo aika paljon siitä, mitkä sun tunteet pohjimmiltaan on. Tottumus ei ole järkevä syy palata yhteen.

Vierailija
12/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi on jotenkin luettavissa, että olet kallistumassa yhteenpaluuseen. Teet niin kuin sinulta oikealta tuntuu, itse vähän vastaavassa tilanteessa (en ollut raskaana sentään) otin takaisin sillä seurauksella, että koin saman helvetin toistamiseen. Todennäköisyys, että rakkaus kestää, ei välttämättä ole suuri, joten harkitse nyt etenkin jos olet tavannut jonkun oikeasti kivan, luotettavan miehen.

Vierailija
13/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta rantein :D

Vierailija
14/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tavannut uuden miehen josta välität, kannattaako todellakaan vaihtaa häntä surkeaan petturiin?

Vierailija
15/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tämä uusikaan mies kummoinen taida olla, jos ette kerran yhdessä pysty ex.lle näyttämään ettei sitä tarvita siinä talossa vaan hommat hoituu ilman häntäkin. en ainakaan ite huolis exää, joka on mut ja lapset ite jättänyt nurkkiini 'töihin'. tapailkoon lapsia jossain muualla.

Vierailija
16/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule kannattaa sitten hoitaa asia nopeasti jos haluat oikeasti erota nimittäin esim. mulle kävi nin että miehen kanssa erottiin ja ensinhän pitää olla se kuuden kuukauden harkintavaihe jonka jälkeen pitää laittaa paperit uudelleen tai ero raukeaa. No mellä ei kumpikaan hoitanut tuota kuuden kk jälkeen (en muista että olisi tullut jotain muistutusta vaan se olisi vaan pitänyt muistaa tehdä) ja ero ei siis tietenkään astunut voimaan. No sossuhan tästä sitten repesi mulle ja rivien välistä väitti valehtelijaksi ja huijariksi ja ei nähtävästi uskonut että oltiin miehen kanssa oikeasti erottu (vaikka siis tietenkin oltiin eri asunnoissa asuttu jo yli puoli vuotta) Yrittivät vielä kohdella kun avioparia eli pistää miehen elättämään minut vaikka olimme siis eronneet ja asuimme erilläänkin. En edes olisi tajunnut tota että ero ei ollut voimassa ellei sossu olisi alkanut kysellä avioliitosta joka näkyi siis koneella. No ei muuta kun uutta hakemusta kehiin ja piti odottaa sitten vielä toiset puoli vuotta muistaakseni ennenkuin ero meni läpi.

Vierailija
17/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten suhteellisen itsekäs mies...

Vierailija
18/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä pelkää etten eroa saa, jos sitä haluan. Ennemmin tai myöhemminhän se tulee, jos se nyt tulee. Nyt vaan alan ymmärtää monta asiaa miksi on mennyt niin kuin on mennyt. En  jaksa jokaista yksityiskohtaa selittää, mutta nyt tajuan, että miehen epävarmuus erosta on näkynyt koko talven hänen käytöksessään ja ehkäpä on käynyt mietintää perheen menettämisestä. On pitänyt meistä kokoajan huolta niin taloudellisesti kuin muutenkin. Minulla on kotiäitinä ollut oikeasti tosi hyvin asiat..esim. en pystyisi kh tuella pitämään hyvää autoa ja tätä taloa ja yleensäkään hankkimaan mitään.

Vierailija
19/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tollasta kusettajaa kattelis ja piste.olet saanut elämmäsi järjestykseen,pisteet siitä

Vierailija
20/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisin kysymyshän yhteenpalaamisen miettimisessä on se, selviäisitkö henkisesti siitä jos miehesi tekisi saman uudelleen? Paras ennuste tulevasta käytöksestä on mennyt käytös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme