Mitä ajattelet kun näet albaanimiehen ja suomalaisen naisen?
Kommentit (15)
Mitä sä haluat, että ajattelen? Mistä sen albaanin edes erottaa muista ihmisistä?
Miksi alapeukku Anildalle? Loistava kirjailija, joka tulee mieleen albaaneista.
Albaanimiehistä ei oo mulla mitään hyvää sanottavaa, pahoittelen.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:33"]Albaanimiehistä ei oo mulla mitään hyvää sanottavaa, pahoittelen.
[/quote]
Kerro esimerkkejä.
Jos nainen on lihava ja ruma, niin ajattelen että otti ekan jonka sai. Jos nainen on kaunis, niin asia ok.
Mun ei tarvii puuttua niitten elämään. Kuvittelen miehen laulamassa Dr. Albanin It's My Lifea, ja ymmärrän sanoman.
Voi paska. Taas yksi hönötetty Suomi-nainen.
Koskahan itse tajuaa oman urpoutensa?
Tätä minä ajattelen. Voi voi.
Siis mitä, kulkeeko ne alpaanimihet joku lappu kaulassa, missä lukee, että on alpaani vai mitä?
Ajattelen, että tulikohan tuokin laittomasti, keksityillä verukkeilla Suomeen kuten tuttavani mies.
Ajattelen että saisivat vähän paremmin tutkia taustat.
Ja hävyttömät tosiaan rikoksellaan oikein rehentelevät.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:48"]
Ajattelen, että tulikohan tuokin laittomasti, keksityillä verukkeilla Suomeen kuten tuttavani mies.
Ajattelen että saisivat vähän paremmin tutkia taustat.
Ja hävyttömät tosiaan rikoksellaan oikein rehentelevät.
[/quote]
Skitso.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:33"]Albaanimiehistä ei oo mulla mitään hyvää sanottavaa, pahoittelen.
[/quote]
Kerro esimerkkejä.
[/quote]
Tuntemani albaanimiehet ovat epärehellisiä, rikollisia (osa vankilassa tälläkin hetkellä), käyttävät ihmisiä häikäilemättä hyväkseen, huijaavat, pettävät, valehtelevat, ovat peliriippuvaisia... Tunnen tosin vaan muutamia kymmeniä albanialaisia miehiä, että pieni otanta sikäli koko kansan väkiluvusta :)
Ajattelisin: "Vau, en olisi koskaan uskonut tunnistavani albanialaista."
Anilda Ibrahimiä.