Olen vastaeronnut. Surettaa, että kaikki juhlat on nyt mennyttä :(
Tietenkin perheen hajoaminen on se isoin suru, mutta tajusin juuri, että kaikki kivat juhlat ja menot ovat nyt takana. Kävimme yhdessä hauskoissa iltapukujuhlissa ja pienemmissä tapahtumissa. Minulla ei ole sellaisia ystäviä, jotka lähtisivät sellaisiin taoahtumiin. Ystäväpariskunnat eivät minua enää mukaan ota yksinäni. Mun kivat jutut menivät jo. On vain yksinhuoltajan arki.
Kommentit (40)
Kannatti ehkä erota, jos ainut mitä kaipaat on kivat juhlat.
Teimme eroa pitkän aikaa. Meillä oli oikeastaan jäljellä enää juhlat ja kaverimenot. Arki oli kamalaa. Oli vain vaikea irrottaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:06"]Kannatti ehkä erota, jos ainut mitä kaipaat on kivat juhlat.
[/quote]
Niinkös minä kirjoitin?
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:09"]Sun elämä loppu siihen..
[/quote]
Nyt tuntuu siltä. Koko ajan tulee mieleen asioita jotka ovat muuttuneet tai päättyneet.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:09"]Sun elämä loppu siihen..
[/quote]
Nyt tuntuu siltä. Koko ajan tulee mieleen asioita jotka ovat muuttuneet tai päättyneet.
ap
[/quote]
Taidat olla hyvin nuori.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:09"]Sun elämä loppu siihen..
[/quote]
ap
[/quote] Se on osa sitä surutyötä. Kannattaa myös miettiä, mitä positiivista avioero on tuonut.
No en ole nuori. Meillä oli pitkä, hyvä suhde, omat tavat ja oma elämä ja nyt se on päättynyt. Minä kaipaan sitä!
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:09"]Sun elämä loppu siihen..
[/quote]
ap
[/quote] Se on osa sitä surutyötä. Kannattaa myös miettiä, mitä positiivista avioero on tuonut.
[/quote]
Ei mitään. No sen, että mies ei ole kohtelemassa huonosti. Hyvää ja mukavaa vain oli niin kauan ja paljon. Olen menettänyt paljon. Melkein kaiken.
Ap
Hän oli ainoa mies maailmassa, valitan. Et voi ikinä missään tapauksessa kokea mitään yhtä kivaa tai jopa kivempaa kuin hänen kanssaan. Suomessa on kuulemma viitisen miljoonaa ihmistä mutta se on vain huhupuhetta. Menetit kuitenkin ainoan oljenkortesi.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:06"]Kannatti ehkä erota, jos ainut mitä kaipaat on kivat juhlat.
[/quote]
No just. Lukutaitoa... Eikä se tarkoita että apn isoin murhe on se mistä hän nyt kirjoittaa vaan se on yksi murhe. Sanoohan hän mikä isoin murhe on. Tyhmät yksisilmäiset.....
Niin ja ilman tätä yhtä miestä et ole mitään etkä voi enää koskaan tehdä mitään kivaa yksin tai jonkun muun kanssa? JUST!
En ole tiennytkään että ihmisen elämä on yhdestä ihmisestä kiinni!
Tietenkään et voi tutustu uusiin ihmisiin varsinkin jos ne vanhat (juhlaystävät) eivät edes olleet oikeita ystäviä kun eivät sinusta eron jälkeen piittaa.
Ala kuule elää omaa elämääsi ja elämä voi yllättää!
Uusia juttuja tulee tilalle. Suret aikasi ja sen jälkeen katse kohti tulevaisuutta. Omasta erosta aikaa nyt reilu puoli vuotta ja oikeasti elämä alkaa näyttää jo aika hyvältä. Ja pitkä, lähes kaksikymmentä vuotta pitkä parisuhde takana kolmella lapsella, joiden yksinhuoltajaksi jäin.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:21"]Niin ja ilman tätä yhtä miestä et ole mitään etkä voi enää koskaan tehdä mitään kivaa yksin tai jonkun muun kanssa? JUST!
En ole tiennytkään että ihmisen elämä on yhdestä ihmisestä kiinni!
Tietenkään et voi tutustu uusiin ihmisiin varsinkin jos ne vanhat (juhlaystävät) eivät edes olleet oikeita ystäviä kun eivät sinusta eron jälkeen piittaa.
Ala kuule elää omaa elämääsi ja elämä voi yllättää!
[/quote]
Miten sitä omaa elämää aletaan elää?
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:52"]
Kovasti ihmettelen tuota, että vain pariskunnat ovat tervetulleita yhteisiin menoihin. Ei kuulosta kovin syvällisiltä ystävyyssuhteilta. Onko ap:lla ketään omia, oikeita ystäviä?
[/quote]
Jos nämä ystävät ovat alunperin ap:n miehen ystäviä, niin tuskin he haluavat kutsua ap:tä samoihin bileisiin kuin tämän exää kenties uuden naisystävänsä kanssa. On aika tavallista, että eron jälkeen ei enää osallistuta samoihin juhliin ja että ystävyys jatkuu sen osapuolen kanssa, joka oli ystävä jo ennen parisuhteen alkuakin.
Uusia, omia juttuja, tilalle keksimään. Eikä tarvitse olla mitään isoja. Aloita vaikka siitä että keksit uuden lenkkipolun tai paikan, jossa mietiskellä ja olla yksin. Eron jälkeen on tärkeää löytää ne omat jutut ja saada kiinni taas itsenäisyydestä- vaikka siihen saattaakin tovi mennä. Pistä vaikka kämpän sisustus uusiksi! :)
Ap:n hauskojen iltapukujuhlien kaipauksesta voi tulkita hyvin sen, miten monet ovat parisuhteessa ulkoisten syiden, juhlat, rahat yms. takia.
Miksi erositte jos teillä oli vielä kivaa yhdessä?