Kertokaa noloja kokemuksia kun vehje on ottanut eteen väärään aikaan väärässä paikassa
Kommentit (47)
Junassa joskus torkuin vastakkaisilla paikoilla. Jossain vaiheessa vähän havahduin hereille ja siristin silmiä. Vastapäätä istuvan naisen silmät osoittivan haaroihini ja tajusin, että mullahan seisoo. Housujen lahkeessa oli ihan täysimittainen pullotus. Hetken nolostuksen jälkeen, asia tuntuikin hauskalta. Jatkoin torkkumista ja annoin naisen katsella, niin kauan kuin seisokkia kesti.
Tanssin ala-asteen diskossa hidasta yhden rinnakkaisluokan tytön kanssa. Hän painautui mua vasten ja mulla jöpötti. Vähän nolotti.
Dösän takaovi suoraan peräpenkkien edessä täynnä teinityttöjä ja minä keltaisissa, ohuissa Adidaksissa jäämässä kyydistä pois. Minun isonuppinen täydessä tikissä. Melkonen kikattelu..
Mun ollessa teini istuin isän ja muutaman hänen kaverinsa kanssa saunassa ja kun muutama olut äijää kohden oli kulunut lähti keskustelu naisväen suuntaan ja multa sitten tenttasivat et onko mulla jo joku "kiikarissa" ja kerroin että on ja aloin ajatella häntä hiukan liikaa ja penis alkoi vasten mun tahtoa heräillä😳 yritin saada sen pysymään jalkojeni välissä ja onnistuinkin kunnes minua keskellä, lähimpänä kiuasta istuvana pyydettiin heittämään vettä ja kumartuessa ottamaan kauhaa toinen jalkani vahingossa liikahti ja kulli hyppäsi välittömästi täydelliseen pystyasentoon! Nolotti äärettömän paljon varsinkin kun olin keskimmäisenä ja varmasti kaikki näki ja yks äijistä sanoi et taitaa olla aika hyvännäkönen muija sulla. Silloin olisi olut tai vahvempi mullekin maittanut
Nyk 18
Hei, nyt seisokkitarinoita lauantai-iltaan!