Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset yrittäjät.

Jaagobbi
29.07.2021 |

Vit....aa, kun tilaat jonkin pienyrittäjän, vaikkapa putkimiehen, sähkömiehen tai jonkin ränninasentajan tms., niin ei koskaan tulla sovittuna aikana, eikä edes samana päiväna, eikä edes ilmoitella mitään. Juuri eräs kuljetusfirma luoasi tuoda tuilatun tavaran jo kaksi päivää sitten, eipä ole näkynyt. Sitten on muut erikoisliikkeet tai rautakaupat. Jos liikkeessä ei ole haluamaasi tuotetta, tai myyjä ei tiedä jotain ja lupaavat soitella sitten, kun asia on selvä tai tavara on kaupassa, niin eipä ole milloinkaan yhdestäkään liikkeestä koskaan soitettu! Laskut kyllä tulee pikavauhtia, jos jotain sattuu saamaan. Laskut olen kyllä aina maksanut ajallaan, enkä ole mikään vaativa, enkä hankala asiakas. Suomi on kyllä asiakaspalvelun kehitysmaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kaikki remppamiehet tulleet sovitusti ja ajoissa tai korkeintaan tunnun myöhässä. Raksoilla on paljon yllätyksiä ja saattaa venyä lähtemisen seuraavaan kohteeseen kun on tärkeä homma kesken. Aikataulut monesti mättää jonkin verran, mutta aina on mun kohteisiin kuitenkin tultu.

Mutta mä asunkin maalla ja täällä on eri meininki kuin kaupungeissa.

Vierailija
2/2 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä aloitus oli kyllä allekirjoittamisen arvoinen. Totta mikä totta. En tiedä, onko noilla firmoilla maa..han...muuttaja...ma-mu-ja palkkalistoillaan vai mikä hitto siellä tökkii. Tosiaan ei edes ilmoiteta, jos ei sovittu aika käy. Kerran tilattiin eräs työ ja luvattiin aloittaa klo 8. 00, ei näkynyt vielä klo 10, soitin esimiehelle ja kysyin, missä helv... töissä hänen äijänsä on, niin soityi takaisin, että olivat vielä kahvilla. Kun vihdoin tulivat, oli ihan pikku palaveri eteisessä ja kysyin suoraan, että paljonko kello heidän mielestään nyt on ja voin auttaa viisareiden tulkitsemisessa jos on vaikeeta hahmottaa sovittuja aikoja, vähän siinä äijät olivat gusi sukassa. Perää palvelua, jos siitä kerran laskutetaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän