Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun suhteeni ovat kaatuneet siihen

Vierailija
11.08.2014 |

ja näyttävät kaatuvan, että mies ei osaa ajatella yhteistä koko perheen hyvää vaan pelkästään omaansa. "Minä istun ja otan olutta tässä, joku muu siivoaa, laittaa ruuan, hoitaa lapset. Minä nukun myöhään ja rauhassa, joku muu herättää lapset ja herää yösyötöille. Minun ei tarvitse tehdä töitä, joku muu elättää kyllä." jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatakaan väkisin olla suhteessa. Iso osa miehistä ei halua parisuhdetta, mutta voivat ottaa heille tyrkylle tulevan naisen puhtaasti seksin takia.

Vierailija
2/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua.

Mies ajattelee, ettei hänen tarvitse tehdä mitään, suhteeksi riittää se, että istutaan hänen asunnollaan.

Minun asunnolleni ei tule.

Kun ongelmia tulee, hänen mielestään pitää erota.

Emme kuulemma ole sitoutuneet toisiimme, koska ei ole sormusta, emmekä asu yhdessä.

Minun kanssani ei kuulemma saa normaalia suhdetta, koska en halua muuttaa omasta asunnostani pois (en tietenkään kun mies on kuin tuuliviiri).

Mies ei tajua olevansa jo toisella kierroksella (niin minäkin), jolloin ei enää haaveilla siitä omakotitalo, kaksi lasta, koira ja mökki -kuviosta.

Kun mies oli väkivaltainen, hänen äitinsä sanoi, että voi kamalaa, ei saa tehdä ilmoitusta, koska pojan elämä menee pilalle. Kun kysyin, että väkivalta on siis oikein, äiti sanoi: "Kai sinä teit jotain ensin." Juu, en tehnyt.

Ko. mies ei myöskään koskaan ole kuullut, että kukaan eroaisi seksiongelmien takia, ei sellaisia ole olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 12:57"]

Tuttua.

Mies ajattelee, ettei hänen tarvitse tehdä mitään, suhteeksi riittää se, että istutaan hänen asunnollaan.

Minun asunnolleni ei tule.

Kun ongelmia tulee, hänen mielestään pitää erota.

Emme kuulemma ole sitoutuneet toisiimme, koska ei ole sormusta, emmekä asu yhdessä.

Minun kanssani ei kuulemma saa normaalia suhdetta, koska en halua muuttaa omasta asunnostani pois (en tietenkään kun mies on kuin tuuliviiri).

Mies ei tajua olevansa jo toisella kierroksella (niin minäkin), jolloin ei enää haaveilla siitä omakotitalo, kaksi lasta, koira ja mökki -kuviosta.

Kun mies oli väkivaltainen, hänen äitinsä sanoi, että voi kamalaa, ei saa tehdä ilmoitusta, koska pojan elämä menee pilalle. Kun kysyin, että väkivalta on siis oikein, äiti sanoi: "Kai sinä teit jotain ensin." Juu, en tehnyt.

Ko. mies ei myöskään koskaan ole kuullut, että kukaan eroaisi seksiongelmien takia, ei sellaisia ole olemassakaan.

[/quote] Kai olet heivannut tuollaisen ääliön?

Vierailija
4/4 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 12:51"]

ja näyttävät kaatuvan, että mies ei osaa ajatella yhteistä koko perheen hyvää vaan pelkästään omaansa. "Minä istun ja otan olutta tässä, joku muu siivoaa, laittaa ruuan, hoitaa lapset. Minä nukun myöhään ja rauhassa, joku muu herättää lapset ja herää yösyötöille. Minun ei tarvitse tehdä töitä, joku muu elättää kyllä." jne.

[/quote]

niiiiiiiiiiiiiin tuttua! (paitsi viimeinen kohta)