Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan törkeää jättää toinen tekstiviestillä?

Vierailija
11.08.2014 |

Olen eronnut pitkästä liitosta vasta n. vuosi sitten ja nyt tapaillut yhtä miestä muutaman kuukauden. Itse en ole ollut valmis vakavaan suhteeseen alun alkaenkaan, mutta halusin kuitenkin jotain säpinää  elämään. Mies tiesi tämän, mutta silti ihastui minuun kovasti, alkoi suunnitella yhteistä elämää hyvin pian jne. Hän on tosi kiva ja mukava sekä monella tapaa sellainen jonka kanssa haluaisin olla. Jotenkin en vain ole yhtään rakastunut alkuhuuman jälkeen (joka varmaan oli paljolti sitä että minulla oli ollut vain oikeastaan yksi mies ennen tätä, joten mukana varmaan myös uutuudenviehätystä ym.). Nyt olen ajatellut että minun pitäisi lopettaa suhde, ettei mies kuvittele liikoja ja muutenkaan en oikeastaan halua enää tapailla häntä. Tuntuu kuitenkin tosi pahalta kertoa tämä hänelle, koska hänen edellinen liittonsa päättyi naisen pettämiseen ja muutenkin tilanteeseen liittyi tällöin paljon draamaa. Nyt kun on hän on suunnilleen päässyt yli asiasta, niin joudun tekemään näin. En tiedä miten hoitaa asia, kun en ole ennen ketään jättänyt ja deittailukuviot ovat ihan uutta minulle. Ajattelin jos voisin tekstiviestissä selittää miksi ajattelen näin ja hän voisi kotonaan rauhassa sopeutua asiaan. En haluaisi joutua selittelemään liikaa kun en halua kertoa yksityiskohtaisesti miksi en enää halua olla hänen kanssaan enkä alkaa käymään läpi kaikki asioita mitkä hänessä eivät minua miellytä. Varsinkin kun voi olla ettei minua kukaan tällä hetkellä voisi niin paljon miellyttää että haluaisin pysyvää suhdetta, yhdessä asumista ym. ainakaan aikoihin. Lapsillekin se olisi minusta liian pikaista. Mutta onko siis ihan törkeää hoitaa asia tekstarilla vai pitäisikö se kertoa ihan livenä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeää, ihan todella moukkamaista.

Jos et pysty sanomaan naamatusten, niin laita edes sähköposti.

Vierailija
2/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi tekstiviesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamaista, jos ei pysty sanomaan asiaa kasvotusten.

Vierailija
4/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisi kertoa livenä. Varsinkin jos edellinen nainen on pettänyt ja muutenkin toiminut miehen selän takana, niin olisi varmaan hänellekin helpompaa saada kuulla asiasta reilusti naamatusten.

Vierailija
5/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olette tapailleet vasta vähän aikaa niin kai se tekstiviestikin käy, mutta toki fiksumpaa olisi ihan kasvotusten tehdä tällaiset jutut ja antaa toiselle mahdollisuus kysyä kasvotusten mitä sitten mielen päällä on. Lisäksi tekstarista ei välity välttämättä kuinka tiukasti haluat erota.

Tarkoitan siis sitä, että itse jätin erään seksisuhdemiehen tekstarilla ja tyyppi jaksoi jatkuvasti lähetellä viestejä ja ehdotella tapaamista. Lopulta piti todella ikävästi ja rumasti sanoa, että ymmärsi, etten halua enää ikinä olla tekemisissä.

Vierailija
6/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kirje ja menet antamaan sen kirjeen face to face. Sanot, että lue tämä ja keskustellaan sen jälkeen jos haluat. Sit voit lähteä. Mies ottaa sit yhteyttä, jos haluaa vielä puhua asiasta. Niin mä tekisin.

Vierailija
7/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä omalle kohdallesi!

Vierailija
8/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Tuollaiset pelkurit eivät ansaitse onnea tai rakkautta.

Vierailija
9/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella törkeää. Itse olen tullut jätetyksi niin ja voin sanoa että tuntui todella paskamaiselta.

Vierailija
10/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän itsekin tajua, että tuo olisi törkeää. Et sinä muuten tuota tekstaria enää miettisi ja täällä kyselisi, vaan olisit jo lähettänyt sen. Mielestäni tilanteesi on jotenkin ristiriitainen: säälit miestä jo valmiiksi, kun joudut hänet jättämään, mutta silti olisit valmis jättämään hänet tylysti tekstarilla. Ja eiköhän mies soittaisi sinulle heti saatuaan tekstarisi. Mitä sitten tekisit, et vastaisi miehen puheluun? Löisit luuria korvaan? Ota nyt itseäsi niskasta kiinni ja hoida tuo asiallisesti pois päiväjärjestyksestä. Voin taata, että myöhemmin olet itseesi tyytyväinen, kun hoidit asian siististi.

Vierailija
11/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. Kirjoita edes kirje.

Vierailija
12/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on nykyaikaa. Tekstari kehiin vaan.

Vierailija
13/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo parempi kuin facebookissa jätetyksi tuleminen.

Vierailija
14/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:10"]Etköhän itsekin tajua, että tuo olisi törkeää. Et sinä muuten tuota tekstaria enää miettisi ja täällä kyselisi, vaan olisit jo lähettänyt sen. Mielestäni tilanteesi on jotenkin ristiriitainen: säälit miestä jo valmiiksi, kun joudut hänet jättämään, mutta silti olisit valmis jättämään hänet tylysti tekstarilla. Ja eiköhän mies soittaisi sinulle heti saatuaan tekstarisi. Mitä sitten tekisit, et vastaisi miehen puheluun? Löisit luuria korvaan? Ota nyt itseäsi niskasta kiinni ja hoida tuo asiallisesti pois päiväjärjestyksestä. Voin taata, että myöhemmin olet itseesi tyytyväinen, kun hoidit asian siististi.

[/quote]

Kai nyt jokainen fiksu ihminen vastaa puheluun ja selvittää asian. Tekstari antaa aikaa miettiä ja lopulliset jäähyväiset voi tehdä puhelimitse.

Vierailija
15/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minut jätettäisiin tekstarilla, polttaisin jättäjän asunnon maan tasalle.

Vierailija
16/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeää. 

Vierailija
17/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma, että mies ymmärsi, ettet halua mitään vakavaa?

Vierailija
18/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tekstari voisi olla se, jolla mies saa tiedon asiasta ja sitten varmaan puhuvat asiasta vielä muuten. En oikein ymmärrä, miksi sen pitäisi mennä niin, että kasvotusten pitää pudottaa pommi toisen nenän eteen.  Ja sen jälkeen kadota maan alle? Aloittajahan ei tarkoittanut tätä. Itsekin kuulisin asian ensin niin, että saan sulatella sitä, eikä säälittävä epätoivoni valu heti julki jättäjän kasvoille.

Vierailija
19/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin mielummin kyllä kauniisti ja kunnioittavasti muotoillun tekstiviestin jossa vaikka lisäyksenä, että jos haluat puhua aiheesta vielä niin sopii ilman muuta tms. Näin itse kokisin jotenkin säilyttäväni kasvoni kuin se että minä menin miesystävälleni viikon eron jälkeen iloisena kun hän kutsui kun palasin reissusta. Luulin että hänellä oli ollut ikävä, mutta halusikin laittaa välit poikki. Sitä tuskaa sielussa silloin. Tekstari on joskus vaan parempi valinta. Tämä on mun mielipide.

Vierailija
20/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitkää suhdetta voi päättää tekstarilla. Mä deittailin yhtä jätkää noin neljä kuukautta ja sit lemppasin tekstarilla ja tästä on vieläkin huono omatunto...