Huh joku rekkamies veti aamupalaksi noutopöydästä:
Kaksi kananmunaa, kolme raakamakkaraa (nakinkokoisia), kaksi kalkkunaleipää, banaanin ja ison satsin kaurapuuroa.
Oli varmaan 130 kiloinen.
Nyt en ihmettele enää rekkamiesten lihavuutta!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Minun rahtarimieheni syö yhden kotoa mukaan saadun leivän ja pärjää sillä kyllä ihan hyvin. Ei jaksa pitkiä vuoroja ja vaativaa työtä jos syö paljon.
Niinhän sä luulet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin söisin reilusti ja hyvin, jos noutopöytään aamupalalle pääsisin. Olisin kyllä tuosta satsista jättänyt yhden raakamakkaran pois ja ottanut jugurttia ja/tai vihanneksia ja hedelmiä tilalle.
Mäkin syömisissä on reiskasti transrasvoja jotka kaikki on paistettu palmuöljyssä! MOT
Se on niin kevyttä se työ kun vaan ajaa rekan paikasta a paikkaan c.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin kevyttä se työ kun vaan ajaa rekan paikasta a paikkaan c.
Miksei sinne sitten naisia juurikaan huolita? Vaikka hakijoita kyllä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kerran levähdyspaikalla, kune rekkamies veti toista kakkoseen. Nyt en ihmettele enää miksi vako vilkkuu ja mistä tulee nimitys rekkamiehen hymy.
Voi olla joku muukin kuin rekka-autokuski. Nämä levähdyspaikat ovat yleisiä panopaikkoja tietyissä piireissä.
#eikaikkirekkakuskit
Oli vissiin sitten joidenkin muiden rekat ja kaverit saapunut keskelle korpea jalan harrastaakseen homoseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Minun rahtarimieheni syö yhden kotoa mukaan saadun leivän ja pärjää sillä kyllä ihan hyvin. Ei jaksa pitkiä vuoroja ja vaativaa työtä jos syö paljon.
Miten nuo levähdyspaikat, onko säännöllistä vierailua?
Tuo on aivan normaali suomalainen aamupala. Miten niin rekkakuski?
Väänsikö ABC pöntön tukkoon metrisellä pökäleellä?
Reccamiehet on kyllä aikamoisia. Varmaan napostelevat pastillejaan koko päivän.
Ihan normi aamiainenhan tuo kelle tahansa yli 80-kiloiselle miehelle.
Se rekkamies varmaan ihmetteli että siinä sä istua toljotat suu auki mutta murkinaa ei sinne eksy.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla pakettiautokuski annoksesta päätellen.
Spontaani hajoaminen :D
Reiluja ja rempseitä naisia sais olla rekkahommissa enemmän. Olis silmänruokaa
Niinhän sinä luulet.