Huh joku rekkamies veti aamupalaksi noutopöydästä:
Kaksi kananmunaa, kolme raakamakkaraa (nakinkokoisia), kaksi kalkkunaleipää, banaanin ja ison satsin kaurapuuroa.
Oli varmaan 130 kiloinen.
Nyt en ihmettele enää rekkamiesten lihavuutta!
Kommentit (34)
Aika vähän, minäkin syön helposti tuon verran aamupalaa. T. 65-kiloinen nainen
Pidä huoli vain omista asioistasi.
Taisi olla pakettiautokuski annoksesta päätellen.
Rekkamiehet syö harvoin. Voi olla pitkäänkin syömättä tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pidä huoli vain omista asioistasi.
Suosittelen samaa sinullekin. Myös nettiyhteyden katkaisua.
Minä näin kerran levähdyspaikalla, kune rekkamies veti toista kakkoseen. Nyt en ihmettele enää miksi vako vilkkuu ja mistä tulee nimitys rekkamiehen hymy.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla pakettiautokuski annoksesta päätellen.
Sähköpakettiautokuski.
Kattooko joku oikeasti mitä ja miten paljon ihmiset syö?
Söisin suunnilleen samat, mutta lisäksi reilusti pekonia. (175/90 mies)
Minä olen normaalipainoinen ja sillon harvoin kun syön noutopöydästä, syön kyllä paljon enemmän. :D
Esimerkiksi hotelliaamupaloilla uppoaa paljon enemmän..
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kerran levähdyspaikalla, kune rekkamies veti toista kakkoseen. Nyt en ihmettele enää miksi vako vilkkuu ja mistä tulee nimitys rekkamiehen hymy.
Voi olla joku muukin kuin rekka-autokuski. Nämä levähdyspaikat ovat yleisiä panopaikkoja tietyissä piireissä.
#eikaikkirekkakuskit
Mistäs tuon rekkamieheks tunnistit... saattohan tuo olla vaikka senkkerin it-pomo...
Minun rahtarimieheni syö yhden kotoa mukaan saadun leivän ja pärjää sillä kyllä ihan hyvin. Ei jaksa pitkiä vuoroja ja vaativaa työtä jos syö paljon.
Rekkakuskin hommat ovat istumista ja syömistä.
Kyllä mäkin söisin reilusti ja hyvin, jos noutopöytään aamupalalle pääsisin. Olisin kyllä tuosta satsista jättänyt yhden raakamakkaran pois ja ottanut jugurttia ja/tai vihanneksia ja hedelmiä tilalle.
Se mies on kävelevä verisuonitauti
En uskonut että ihmiset on noin uteliaita että kyttää huoltoasemalla mitä rekkamies syö. D
Rekkamiehen työ on kevyttä istumatyötä. Salaatilla pärjäisi. Ei ne sitä rekkaa selässä kanna, vaan istuvat ilmastoidussa konttorissa jousitetulla tuolilla ja kääntelevät kevyeksi tehostettua ohjausta hennoilla neitisormillaan.
Todennäköisesti päivän ainoa ateria.