Liian lyhyet shortsit 36-vuotiaalla, puheeksiottaminen
Kuinka kertoisin eräälle naiselle, että hän käyttää liian lyhyitä shortseja? Hän on lyhyt, reidet ja pohkeet eivät ole sirot ja reisissä voi nähdä sellua. Hänen parhaakseen haluaisin mainita asiasta, mutta mitenkä nätisti huomauttaisi? Vai voisinko ostaa caprit ja sanoa vaikka, että nämä ei olleetkaan sopivat mulle ja antaa ne hänelle? Jotenkin vaivaannuttavaa olla ihmisen seurassa, joka kulkee sopimattomissa vaatteissa.
Kommentit (27)
Höllää vähän pipoasi! Shortsikelit alkavat pian olla takan päin ja tämä mainitsemasi nainenkin siirtyy varmasti pidempiin lahkeisiin. Miksi muuten tuijotat toisten naisten persauksia ja jalkoja? Oletko itse huomattavasti paksumpikoipinen vai ripakinttu? Eli kateutta taas kerran?
meinaatko että lakkaa käyttämästä shortseja sun kehotuksesta?
En ole kenenkään pukeutumisen arvostelun puolesta enkä itse harrasta sellaista. Siksi minua ihmetyttääkin, että tässä ketjussa kaikki teilaavat aloittajan, mutta monissa muissa ketjuissa kauheaa on jopa se, kun joku käyttää legginsejä. Miten se on mahdollista?
Täältä kuudenkympin korvilta lähinnä huvittaa, että toisten ihmisten pukeutuminen on jollekin niin iso juttu, jotta pitää nähdä vaiva avata sille aloitus keskustelupalstalla. Heh. Antakaa kaikkien allien heilua ja selluliittien saada aurinkoa!
Itse tykkään karate-Maurin tapaan olla pelkissä sukkahousuissa. Jokaisen oma asia miten pukeutuu.
T. Reijo 64v
Heheh... oli pakko avata tämä keskustelu ja tarkistaa, että puhutaanko täällä minusta. Tosin itse olen jo 38, joten ehkä tämä ei ole mulle... Tänä kesänä olen pitänyt lyhyitä shortseja, hihattomia paitoja, bikineitä ja pieniä kesämekkoja ensimmäistä kertaa yli vuosikymmeneen - ja nauttinut siitä! Se on voi voi, jos se jonkun silmää särkee. Onneksi aina voi katsoa muualle.