Orange Is The New Black -keskustelua
VAROITUS, VOIT SAADA SPOILEREITA.
Haluaisin keskustella tästä, siispä kysyn: Mikä on mielipiteesi kyseisestä Netflix-sarjasta? Kuka on lempihahmosi ja miksi?
Itse pidin kovasti Triciasta :( Samoin Poussey ja Nicky ovat mahtavia!
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 02:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 02:34"]Trician kuolemaa itkettiin täälläkin, äidin ja 15-vuotiaan tyttären voimin. :-(
[/quote]
Anteeks nyt, mut saako sun 15-vuotias katsoa tätä?? Miettisit vähän.
[/quote]
Ikäraja on 12. Googlettaisit vähän.
[/quote]
Sarja on kylläkin tarkoitettu aikuisille! Miettisit nyt vähän alapääjuttuja ja lesposeksiä. En todellakaan antaisi 12-vuotiaan katsoa tätä. Ja miten niin uutta kautta pitää odotella vuosi? Sehän on just tekeillä ja tulee varmaan heti valmiina nettariin.
[/quote]
Voi vitun idiootti. Tulee ensi kesänä. Ja se on lesbo, ei lespo. Onko sun mielestä heteroseksi ok, mutta lesboseksi ei?
[/quote]
ahhahhaaaaaaaaaa.... Arvasin, että kun et mitään muuta osaa kommentoida, niin huumoriin nappaat kiinni. Taisi mennä vähän yli. Piipaaa!
Red!!! Ehdottomasti red. Ja se tumma vanhempi nainen jonka nimeä en muista mutta joka on ekasta kaudesta asti ja tokan kauden aikana kuristaa vartiaa ja katoaa koko sarjasta
Oih, Tricia! Itkin kun se kuoli :(( Siitä ois saanut niin paljon tarinaa, typerää kun tappoivat mun mielestä. :/ Poussey on kyl myös ihana, ja Morello!
Nickyn ja Morellon suhde on kyllä paras.
Oma suosikkini on ehdottomasti Alex. Laadukas sarja, tykkään!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:49"]Daya ja Bennett <3
[/quote]
Uskomatonta, minusta nuo kaksi ovat ehdottomasti ärsyttävimmät hahmot.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:49"]Daya ja Bennett <3
[/quote]
[/quote]
Haha, mun mielestä ihana, vaikka kovin onneton pari. Bennet on erityisen ihana.
t. Edellinen
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:49"]Daya ja Bennett <3
[/quote]
[/quote]
Haha, mun mielestä ihana, vaikka kovin onneton pari. Bennet on erityisen ihana.
t. Edellinen
Soso on kyl aika mahtava hahmo :D Samoin Nicky!
Se kalju syöpäläinen on kyllä onnistunut hahmo.
Vee on (oli?) kyllä vittumaisin ämmä ikinä.
Täälläkin just toka tuokkari menossa, ihan huikee sarja, tykkään! mun lempparit on Possey. Harmittaa kun se vanha tummaihoinen nainen katos sarjasta kokonaan. Ja Vee niin vittumainen muija et huhuh, eihän se saanu tapettuu Rediä :(
Crazy Eyes just huippu, se on jotenki kaameella tavalla hyvä
Grazy eyes ja se hullu uskovainen mädäntyneine hampaineen, en muista nimeä :D mahtavia hahmoja. Alex on tajuttoman ärsyttävä..