Ketä animaatiohahmoa panisit? - Peukutusketju
Ketä animaatiohahmoa panisit? Jos et tunne, älä peukuta. Minä aloitan:
Robin Hoodin kettuversio
Kommentit (98)
Haluaisin niin, että voisin sanoa esim joku Tarzan, mutta todellisuudessa kohdalleni osuu aina kuitenkin joku Hessu Hopo tai Obelix.
Mitä helvettiä? En ketään,hyi.
Kun te katsotte lastenne kanssa piirrettyjä esim. Aladdinia niin mietittekö samalla sen Aladdinin kanssa jörnimistä!?!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 08:34"]
John Smith (Pocahontas)!
[/quote]
Nyt en osaa kyllä päättää,että ylä- vai alapeukku.Toisaalta John Smith on seksikäs blondi,mutta ne Hugh Grant-silmät,yök! :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:52"]
Kun te katsotte lastenne kanssa piirrettyjä esim. Aladdinia niin mietittekö samalla sen Aladdinin kanssa jörnimistä!?!
[/quote]
Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin huumorintaju? Ei tätä ketjua ole tarkoitettu otettavaksi kirjaimellisesti tai edes vakavasti. Ja kyllä,jos tapaisin tosielämässä Disney-Tarzanin hän voisi mielellään viedä minut viidakkoon mukanaan,"tuonne oksan haaraan,nostaa saisit naaraan,vie minut metsään,apinamies!"grr! :D Tosin katson piirrettyjä ihan itsekseni :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 08:45"]
Prätkähiirien se harmaa kaveri :DD
Hauskin ketju aikoihin
[/quote]
Mä ottaisin niistä sen ruskean,Turbon.Oli mun ensi-ihastus alle kouluikäisenä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:52"]
[/quote]
Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin huumorintaju? Ei tätä ketjua ole tarkoitettu otettavaksi kirjaimellisesti tai edes vakavasti. Ja kyllä,jos tapaisin tosielämässä Disney-Tarzanin hän voisi mielellään viedä minut viidakkoon mukanaan,"tuonne oksan haaraan,nostaa saisit naaraan,vie minut metsään,apinamies!"grr! :D Tosin katson piirrettyjä ihan itsekseni :)
[/quote] ihan kuule nauraen ton kommenttini laitoin.. Eli kyllä ymmärrän huumoria :) halusin vaan nähdä mitä nämä animaatiohahmoista märkää unta näkevät vastaavat...
Toy Storyn mr. Potato Head. :D