ROSKISKAAPISSA RAPISEE! EN USKALLA KATSOA MITÄ SIELLÄ ON!
Outoa rapinaa kuuluu roskiskaapista! :'( Olen hirveä pelkuri, pelkään että siellä on rotta tai käärme :( asun kerrostalossa, onko noloa soittaa huoltomiehelle? Jos siellä onkin vaikka käärme, niin en halua sitä asuntooni!!
Kommentit (39)
Mitä jos se on joku kuristajakäärme? Ei siihen tehoa dödöt tai hyttyskarkotteet.
Ei käärmeet syö roskia. Siellä on kärpänen tai hiiri tai rotta tai sun kissa minkä unohdit ruokkia.
Se olen minä. Rapisen kaapissasi ja kirjoitan kännykällä tätä viestiä. Tule katsomaan, jos uskallat.
Se on tietenkin pussirotta.... se elää erilaisissa pusseissa. Hätätilassa roskapussitkin kelpaavat.
Kärpäsentoukat siellä vain viettävät förskotti-venetsialaisia.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:07"]Rohkeesti kurkkaat vaan :)
[/quote]
Sanoi äitisi, kun komensi isääsi nuolemaan pinppiä.
Ebola-zombeilla on portaaleja roskiksissa. Muista käsineet ja hengityssuojain ja tähtää aivoihin.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:07"]Rohkeesti kurkkaat vaan :)
[/quote]
[/quote]
Kakara
Joskus roskat rapisee itsekseenkin, jos tiukaksi rytätty pakkaus vaikka avautuu hiljalleen. Olen joskus saanut vastaavia paskahalvauksia tällaisten avautuessaan rapisevien/alemmas tipahtavien roskien takia. :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:07"]Rohkeesti kurkkaat vaan :)
[/quote]
[/quote]
Kakara
[/quote]
Sanoi äitisi yhdeksän kuukautta myöhemmin masentuneena.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:07"]Rohkeesti kurkkaat vaan :)
[/quote]
[/quote]
Kakara
[/quote]
Sanoi äitisi yhdeksän kuukautta myöhemmin masentuneena.
[/quote]
Jospa jätettäis kuolleet rauhaan. Äitis on varmaan ylpeä tommosesta.
Roskiin laitetussa muropaketissa ollut Teksasin moottorisahamurhaaja-figuuri alkaa palautua luonnolliseen kokoonsa ja sitten saha alkaa laulaa...