G: miten toivoisit kumppanisi yllättävän sinut seksuaalisesti?
Toivotko kenties enemmän aloitteita, sylitanssia vai kolmenkimppaa? Kertokaa :-) :-)
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:47"]Että mies antaisi mun antaa hänelle handjobin, tai että saisin ratsastaa.
Hän haluaisi itse aina tehdä kaiken, eikä ymmärrä selityksiäni siitä, kuinka lannistavaa tuo torjuminen on :(
[/quote]
Naiset eivät osaa handjobia, siksi.
Pistäisi rautoihin ja antaisi kunnolla piiskaa.
Aloite ihan keskellä päivää olisi kiva. Mies ei innostu ajatuksesta päivällä, mutta minulle se olisi paras ajankohta. Sentään on joitain kertoja tehnyt aloitteen aamulla. :)
Aina jos keksii uuden asennon tai jos touhut tapahtuu muualla, kuin sängyssä niin on positiivista. Ihan mikä vaan pieni juttu, mikä muuttaa "kaavaa".
Olipas hauskaa.
Myönnän itse, etten osaa, mutta ihan vain siksi, etten ole saanut juurikaan harjoitella! Kaksi kertaa olen saanut hänet laukeamaan noin, useammin en ole saanut yrittää.
Toivon, että mieheni toteuttaisi mun fantasian lääkärileikistä. Olen kirjoittaanut hänelle siitä ja kuvaillut fantasiaani. Joten hän on kyllä tietoinen asiasta.
Viesti nro 9 oli vastaus kutoselle, painoin vahingossa "vastaa" lainaamisen sijaan
Jos vaikka saisit sitä seksiä joskus.. siinä olisi yllätystä tarpeeksi
Kun nyt vaikka ensin saisi seksiä :D
Se vasta jotain oliskin.
Saa mieltä muiden kanssa. Olisin kyllä suunnattoman yllättynyt, jos puolisoni ilmoittaisi/osoittaisi haluavansa seksiä.
Antaisi minulle hyvällä mielellä luvan kokeilla toista seksikumppania. Tai ehdottaisi minulle kotiin tulevaa panoa, jonka kanssa touhuamistani haluaisi katsoa.
Mies hoitaisi lapsille hoitajan. Varaisi hotellihuoneen, käskisi laittaa jotain nättiä päälle ja mennä tapaamaan sinne hotelliin, sitte pannaan lujaa ja niinkuin viimeistä päivään kun ei tarvitse hissutella lasten takia ja panon jälkeen elokuviin ja syömään. <3
Nuolisi useammin eikä näyttäisi niin kärsivältä sitä tehdessään.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:30"]
Mies hoitaisi lapsille hoitajan. Varaisi hotellihuoneen, käskisi laittaa jotain nättiä päälle ja mennä tapaamaan sinne hotelliin, sitte pannaan lujaa ja niinkuin viimeistä päivään kun ei tarvitse hissutella lasten takia ja panon jälkeen elokuviin ja syömään. <3
[/quote]
Mahtava!
Olisihan se kyllä eri kiva yllätys, jos miehellä seisoisi kunnolla...
Ei mitenkään tarvii yllättää :)))). Se on ollut ja mennyt :))). On muuta kiva tekemistä :))))))!!!!!!!
Mä vihaan seksiyllätyksiä! Homma sujuu parhaiten, kun siinä ei ole mitään, mitä pitää muka tekokiihottuneena ihastella
Että mies antaisi mun antaa hänelle handjobin, tai että saisin ratsastaa.
Hän haluaisi itse aina tehdä kaiken, eikä ymmärrä selityksiäni siitä, kuinka lannistavaa tuo torjuminen on :(