YLE Teemalla just nyt Flow 2014, VMP!!!!!
Näyttää olevan Mirel Wagner ja sitten joku änkyttävä pelle DJ Kridlokk telkkarissa just nyt. Siis vittu mitä paskaa!!!! Tätäkö hipsterit kuuntelee nykyään?! Uskomatonta skeidaa kummatkin. Wagner on täysin yliarvostettu, aivan turhaan hehkutetaan joka paikassa. Annetaan kuitenkin propsit siitä, että likka laulaa ja soittaa kitaraa itse, se on aina ok.
Mutta entäs nuo naurettavat suomiräppärit Kridlokk tai jtn. Enpä ole ennen kuullut näin naurettavaa räpistystä. Onnettomia pyllyhousuja, jotka hakee katu-uskottavuutta räppäämällä tuollasta epic facepalm gangsta- loruilua.. =) =) Säälittäviä rimppakinttuja, joille nauraa kaikki...
Kommentit (10)
Jaa, minä kyllä kävin Flow'ssa katsomassa Manic Street Preachersia ja The Nationalia enkä keekoilemassa.
Söin just lapiollisen lehmänpaskaa sahalla käyvessäni
Yst. Terv. T.H
Jep. Ap voi mennä katsomaan sitä Cheekkiä parin viikon päästä Stadionille. On ihan jokaisen oma asia mistä tykkään, musta flow on erittäin jees tapahtuma.
Janelle oli huikea! Loihti aivan mahtavan meiningin yleisölle.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:38"]Janelle oli huikea! Loihti aivan mahtavan meiningin yleisölle.
[/quote]
ainoa minkä olisin halunnut nähdä. Onnekas sinä ♡
Onhan Seinäjoellakin Tangomarkkinat, mutta en koe tarpeelliseksi raivota niistä noin silmittömästi ;)
"Flow on avaruustapahtuma alle 30 vuotiaille työtä karttaville eläkeläisille". Näin T Hakkarainen sen tiivisti osuvasti.
Joku muukin käyttää termiä pyllyhousu kuin minä! :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:35"]
"Flow on avaruustapahtuma alle 30 vuotiaille työtä karttaville eläkeläisille". Näin T Hakkarainen sen tiivisti osuvasti.
[/quote]
Flow on samaa sarjaa kuin BB-julkkikset tai selfiet. Käymällä Flow:ssa hipsteri ilmentää itseään ja osoittaa muille pyllyhousuille kuuluvansa johonkin edelläkävijöiden viiteryhmään. Oikeasti 95% Flowssa kävijöistä ei edes pidä niistä lavalla esiintyvistä lippispäisistä änkyttäjistä. Niistä saa lähinnä kiusallisen kollektiivisen myötähäpeän tunteen.
Kyllä Teuvo oli oikeassa..