Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko nukkua teltassa metsässä?

Vierailija
10.08.2014 |

Erävaellusta tässä harkitaan

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:27"]

Teltassa nukuttaa aina niin makoisasti. Nukun kesäisin niin usein teltassa, kuin mahdollista. Kotipihassa hankalaa, kun vieressä mesoaa teollisuuslaitos, mutta metsässä nukun hyvin. Villieläimet karttavat ihmisen hajua, ei ne päälle tule. Eväät tosin jätän loitommalle teltasta, varmuuden vuoksi. Eli siis uskallan.

[/quote] Miten etäs?

[/quote]

Mun "vakituisesta" telttapaikasta on lähimpään keittopaikkaan 100m. Sinne jätän eväslaukun. En tiedä mikä on "turvaraja", mutta tuo on mun mielestä riittävästi. Lähinnä siis karhuja tässä ajattelin. Oon katsonu useampia luontodokumentteja, joissa karhuja on kiinnostanut retkeilijöiden eväät, ei niinkään retkeilijät.

Vierailija
22/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltais. Mulla on semmonen mielikuvitus että miettisin vaan Bodomin murhia, Tulilahden surmia ja sitä pariskuntaa joka teurastettiin telttaansa Lapissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:21"]En uskaltaisi minäkään. Pelkään murhamiehiä ja raiskareita ja sen srllasia. Oikeasti :)

[/quote]

No tuskin ne siellä metsässä nyhvää odottamassa satunnaista retkeilijää. :D

Vierailija
24/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oisin onnellinen,kun vielä pääsisi telttaan luontoon nukkumaan.En pelkää eläimiä,mutta kaksijalkaisia hulluja kyllä,mieluummin siis vartioiudulle leirintäalueelle.Olimme silloisen mieheni ja lapsemme kanssa 80-luvulla joka loma pohjoisessa ja Lapissa autolla,toisinaan mökissä,toisinaan teltassa.Kerran kun taas kotiuduimme,luimme että pohjois-Norjassa oli surmattu telttaan suomalainen pariskunta.Olimme itse myös Norjassa,muttei ihan samoilla paikoilla ja leirialueilla.Se kyllä hiukan kylmäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi