Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17-vuotias tyttäreni seurustelee 28-vuotiaan miehen kanssa

Vierailija
10.08.2014 |

Tälläinen tilanne, ihan mukava mies, mutta tahtoisin tietää onko mahdollista että joku tekee tästä lastensuojeluilmoituksen ja nuoret joutuvat pulaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Mitä syytä olisi tehdä, jos mies on fiksu? Tottakai joku voi tehdä, mutta se ei johda toimenpiteisiin. Tyttösi on jo kohta aikuinen ja suojaikärajan ylittänyt.

Vierailija
2/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nuoret", hyi helvata, 28-vuotias on kyllä jo aikuinen! Melkein kolmekymppinen ukko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa seksuaalinen suojaikäraja on 16 vuotta. Mitään rikosta ei ole tapahtunut, joten aihetta ilmoitukselle ei ole. Jos mies on fiksu, kunnollinen ja kohtelee tyttöä hyvin, asia ok.

Vierailija
4/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin seukkasin joskus tuon ikäisen äijän kanssa mutta olin itse 14v...

Onneksi kukaan ei käräyttänyt ja ei kai siinä käräyttämistä olekaan jos ei jää kiinni kirjaimellisesti housut kintuissa. :)

Vierailija
5/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli 17-vuotiaana 28-vuotias poikaystävä, josta tuli myös kihlattuni.

Vanhemmilleni tämä ei sopinut lainkaan ja antoivat sen myös kuulua, esimerkiksi kihlauksesta en saanut onnitteluja eivätkä myöskään puhuneet minulle moneen päivään, vaikka kotona vielä silloin asuinkin (olin tuolloin jo 18).

Vaikka mies myöhemmin paljastui pesunkestäväksi k-pääksi ja hyvä että ero tuli, niin edelleen olen katkera, etten saanut vanhemmiltani tukea suhteeseeni. Eipä hirveästi myöskään keskusteltu erosta ja sen aiheuttamasta surusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan