Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prkleen punkkihysteriä ja prkleen perskarvat.

Vierailija
29.07.2021 |

Nythän nuo punkin kuulemma hyökkäävät kun päivän vähän vihmoi vettä. Lohjalaiseen 9kk vanhaan hyökkäsi luen ma 20kpl.
Illalla suihkussa minä, 100kg keiju, 51v, vahva ikänäkö, tunnen nivusessa pienen pehmeän nypyn, prkl punkki!
Peilillä ja silmälaseilla yritän nypätä punkin pois ei irtoa, koirasta olen punkkeja irrottanut sormin, taitaa olla varrellinen luomi, annan olla.
Aamulla tutkin punkkia uudelleen, SE ON KASVANUT, napakka ote kynsin ja nyppään sen prkleen pois, sattuu niin stnsti ja verta tulee, lähempi tarkastelu osoittaa kyseessä olevan luomi.
Pakko laittaa laastari vuotavaan nivuseen ja samalla prskarvoihin, miten laastarit nykyisin ovatkin niin hyväliimaisia.
Olisiko tältä kivulta säästytty jos olisi parisuhde, olin kyllä soittamassa lapselle, voitko tulla katsomaan, mutta arvelin, että 22v nuorta miestä ei kiinnosta äipän nivusten tila.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih

ei runoa vaan proosaa

Vierailija
2/7 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-karvojen joukosta sitä on vaikeampi kaivaa esille, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kännyä, jossa on kamera? Sillä olisit voinut kuvata näpyn ja katsoa ihan rauhassa mikä se on.

Vierailija
4/7 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko hankkia paremmat lasit?

Vierailija
5/7 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko hankkia paremmat lasit?

Siinä paniikissa ei huomannut, että pilvisyys johtuukin mukaisista laseista.

Vierailija
6/7 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä stoori!

Vierailija
7/7 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä joutunut puolisolta tutkimaan ja poistamaan. Osa epäilyistä on hänelläkin osoittautunut luomiksi, mutta en niitä sentään ole repinyt. On muuten viheliäinen paikka vaikka näkisikin hyvin.