Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsepalvelukassa

Vierailija
29.07.2021 |

Sellainen tuli lähimarkettiimme, mutta olen nähnyt vain kerran sitä jonkun käyttäneen. Kaikki mieluummin jonottaa ihmiskassalle. En minäkään kyllä uskalla lähteä tunaroimaan ja itseäni nolaamaan sen kanssa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen esim. Prismassa mielummin itsepalvelukassalle kun pitkät kassajonot ja kassojen surkeus ärsyttävät.

Vierailija
2/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti kokeilemaan vaan. Ei se ole vaikeaa. Säästä kassapalvelut niille, jotka tarvitsevat niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliökeksintö. Läski kassatantta tönöttää vieressä ja avaa viinahanat hemmetin pitkällä koodilla jolloin olisi jo maksanu normikassalla. Nyt saa itse tehdä sen vähän työn. Vain pakon edessä noihin.

Vierailija
4/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassat on huiput! Siihen pääsee nopeasti ja on helppoa. Ei tarvitse tuskailla jonossa korona-aikana...

Vierailija
5/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alan käyttää itsepalvelu kassoja siinä vaiheessa kun se näkyy hinnoissa että minä itse hoidan kaupan varastosaldojen päivityksen sekä laskutuksen. Jos siirretään työt asiakkaalle kyllä sen täytyy näkyä hinnoissa

Vierailija
6/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi ihmiset haluavat jonottaa sen sijaan, että menisivät suoraan itsepalvelukassalle, missä on aina tilaa.

Vierailija
7/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina itsepalvelukassalla jos siihen on vähemmän jonoa kuin normikassalle ellei ole alkoholia ostoksissa. Se on ihan helppo käyttää, se ruutu kyllä neuvoo miten sitä käytetään.

Vierailija
8/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mammat haluavat näköjään yhä lisää naispuolisia työttömiä, käytetään mieluummin itsepalvelukassojakin. Se siitä naisten välisestä solidaarisuudesta.

Vierailija
9/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi ihmiset haluavat jonottaa sen sijaan, että menisivät suoraan itsepalvelukassalle, missä on aina tilaa.

Paskapuhetta. Isot ostokset ei mahu, tai saa pakata samalla=hidasta. Kaljaa ei saa ilman hälyytystä=hidasta. Kassoja on saman verran, nyt vaan saat itse piipata kun myyjä kyttää vieressä.

Vierailija
10/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä s marketissa itsepalvelukassoja, kun ne huutaa kauhean lujalla.

Vierailija
11/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip kassalla pitäisi saada -2% loppuhinnasta.

Vierailija
12/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käytä itsepalvelukassaa!

Vierailija
13/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä s marketissa itsepalvelukassoja, kun ne huutaa kauhean lujalla.

Tältä palstalta opittua: Paina Aloitus-napin jälkeen äänenvoimakkuutta (pieni nappi vasemmalla alhaalla) -> ääni menee pois. Joissain kassoissa samalla menee pois myös tuotteen lukemisen ilmaiseva piippaus, mutta ei se mitään. Itse en kestä sitä "Lue S-etukortti. Jos sinulla ei ole S-etukorttia, paina ei s-etukorttia-näppäintä". Joskus se tulee isommassa marketissa kunnon kaanonina varmaan viidestä masiinasta kerrallaan. Huh.

Vierailija
14/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse alan käyttää itsepalvelu kassoja siinä vaiheessa kun se näkyy hinnoissa että minä itse hoidan kaupan varastosaldojen päivityksen sekä laskutuksen. Jos siirretään työt asiakkaalle kyllä sen täytyy näkyä hinnoissa

Ehei kuule, palveluhinnathan ne vaan pankeissakin nousee vaikka asiakkaat tekee nykyään kaiken itse netissä. Siis itse saa maksaa niille siitä tekemisestä ja varmasti tollanen kallis itsepalvelukassakin on siirretty hintoihin korotuksena.

Vierailija
15/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, jos vähän ostoksia. Jos paljon, pakkaaminen hankalaa.

Vierailija
16/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän todellakin ihmiskassaa, koska maksan tuotteissani palvelusta enkä saa itsepalvelukassalla mitään alennusta siitä, että teen itse osan työstä joka kuuluu kaupalle.

Vierailija
17/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

avaa viinahanat hemmetin pitkällä koodilla jolloin olisi jo maksanu normikassalla. Nyt saa itse tehdä sen vähän työn. Vain pakon edessä noihin.

Ihan norminopeudella hoituu ainakin Prismassa, mä heti kassalle mennessä huikkaan että mulla on sit viinaa, tai -30% tuotteita, ei se sen hitaampaa ole. 

Ehkä hankalaa tosiaan jos on kuushenkisen perheen viikko-ostokset kahdessa kärryssä mutta normiostokset meillä on pienet eli sujuu helposti toi itsepalvelu. 

Vierailija
18/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä eikä "kassaneiti" varsinaisesti niitä varastosaldoja päivitä eikä laskutusta, vaan sen hoitaa kassajärjestelmä automaattisesti. Että ainoa, mikä tuossa nyt jää työntekijältä pois, on se tuotteiden lukeminen kassaan ja rahastus. 

Itsepalvelukassat ovat käteviä, jos on vain muutama ostos. Isompien ostosmäärien kanssa suosin tavallista kassaa.

Vierailija
19/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän todellakin ihmiskassaa, koska maksan tuotteissani palvelusta enkä saa itsepalvelukassalla mitään alennusta siitä, että teen itse osan työstä joka kuuluu kaupalle.

Tämä.  Siinä vaiheessa kun saan alennusta ostoksistani valitsemalla itsepalvelukassan, käytän sitä. Ei mulla ole koskaan niin kiire ettenkö ehtisi odottamaan jos mun edellä on 1-3 henkilöä kassajonossa. Hyvin harvoin kohtaan todella pitkiä jonoja, koska välttelen ruokakauppoja ruuhka-aikoina.

Vierailija
20/47 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.  Siinä vaiheessa kun saan alennusta ostoksistani valitsemalla itsepalvelukassan, käytän sitä. Ei mulla ole koskaan niin kiire ettenkö ehtisi odottamaan jos mun edellä on 1-3 henkilöä kassajonossa. Hyvin harvoin kohtaan todella pitkiä jonoja, koska välttelen ruokakauppoja ruuhka-aikoina.

Eihän siitä paperittomasta kuitistakaan saa asiakas mitään alennusta, vaikka sellaisen käyttö tuo kaupalle säästöjä kun ei tarvitse niitä paperirullia niin usein uusia tulostimiin. Pikkuhiljaa vaan näitä juttuja hivutetaan asiakkaille eikä suurin osa kohta huomaakaan kun ovat siellä kaupassa hyllyttämässä ilmaiseksi.