mies selailee naisten kuvia fb:ssä
Hei,
Tuli mieleen kysyä yleisön mielipidettä. Olen 6v suhteemme ajan hiljaa hämmästellyt miehen intoa selailla toisten naisten kuvia facebookissa surffaillessaan.
Alunperin tämä ajanviete selvisi mulle jotenkin ihan vahingossa, sittemmin olen tehnytkin satunnaistarkastuksia sivuhistoriaan silkasta mielenkiinnosta, ja kyllä näin vaan edelleen on että nättien tyttöjen facebook-kuvia on sivutolkulla selattu. Tytöt ymmärtääkseni miehelleni vieraita, pääosin kylläkin tässä samassa keskisuuressa kaupungissa asuvia.
Tänään mieheni penkoi sivuhistoriastaan minun nähteni jotain tiettyä sivua, jolloin koin tulleen hetken kysyä aiheesta. Mies ei oikein vastannut vaan jotenkin kierteli tyyliin "kunhan katselin ketkä oli kommentoinut mun kavereiden päivityksiä."
Tiedän ettei "ongelma" ole iso, mutta kuinka tälläiseen tulisi suhtautua? Antaa selata? Itse en tunnista toimivani samalla tavalla facebookissa,joten en ihan ymmärrä miksi hän näin tekee. Uutta emäntääkö se sieltä katselee?
Kommentit (43)
Se syö siellä myös räkäänsä. Lisää ääniä feministipuolueelle👍
37, Ap yläpeukutti ;) asiallinen vastaus.
Edelleen olis mielenkiintosta kuulla mielipiteitä. Mun mies siis myös selailee ihan normaalien tyttöjen ja naisten profiileista heidän julkisiksi laittamiaan kuvia.
Ap