Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua tälle läskille! :)

Vierailija
10.08.2014 |

Pyydän apuanne! Pituutta 167cm ja painoa aluksi 86kg. Olen tiputtanut nyt parissa viikossa 4 kg ja tarkoituksena olisi tiputtaa nyt ainakin vielä 20kg. 

Nyt sinä avulias ihana av:läinen, kerro mitä ostaisin kaupasta? Tiedän perusterveellisen ruokavalion perustan, mutta mitä kaikkia elintarvikkeita minun kannattaisi jatkuvasti pitää jääkaapissani? Sokeritonta mehukeittoa, raejuustoa...?

Kiitos jo etukäteen! Kohta toivottavasti olen entinen läski :D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:23"]Silloin tällöin syön mielelläni kaksi ruisleipää iltapalaksi, miksi ne lihottaa jos kalorit jää kuitenkin alle 1500 päivässä? Ap. 

Kiitos kaikille tähän mennessä auttaneille!!!!

[/quote] Ja ehdottomasti liikunta. Jos syöt vaan ja kökötät sisällä, lihot tietenkin. Heti aamusta pitkälle lenkille, aveitten ehdottamia ruokia niin hyvä tulee.

Vierailija
22/33 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:26"]Että porkanassa liikaa kaloreita fitnessmimmille :D

[/quote]

Porkkanassa on enemmän kaloreita kun esim. kurkussa ja tomaatissa ja jos niitä syö paljon, niin kaloreita kertyy. Samoin parsakaalissa. Näitä vältän itse, tiukka ruokavalio menossa. Toki perus laihduttajalla ei varmaan oo niin tarkkaa, mutta ei sinne jääkaappiin kannata kiloittain porkkanoita ja parsakaalia ostaa. Ja sitähän sä kysyit, että mitä sinne kannattaa hommata. Sen kun mammat naureskelee mun jutuille kilojensa kanssa, ei haittaa :)

T:17

[/quote]

Minäkin naureskelen.

t. Personal trainer

[/quote]

Sori, painoin vahingossa alapeukkua vaikka piti yläpeukuttaa. Minäkin siis hieman naureskelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:05"]Kiitos 14, hyviä vinkkejä minulle! Ap.

[/quote]

ole hyvä. Tänään muuten tein soijarouheesta,.kidneypavuista ja tomaattimurskasta chili con carnen. Riisi-kauralisukkeen kanssa sitä. Unohdin myös mainita ohuet pakastepavut joita myös keitän aina ruuan lisukkeeksi.

Vierailija
24/33 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanneksia salaattitarpeiksi: kurkkua, tomaattia, salaattia, paprikaa.Porkkanaa ei kannata ostaa, siinä on enemmän kaloreita, samoin parsakaali kannattaa jättää.Osta myös rahkaa, mielellään maustamatonta ja vähärasvaista esim. valion maitorahka.Jos taas tykkää syödä raejuustoa, niin sitten sitä. Real-leipä on myös hyvä välipala, mutta leivän syönnissäki kohtuus.Marjoja myös pakastimeen, jos ei jo ole :) Toivottavasti tästä oli jotain apua!

T: fitnesmimmi

Vierailija
25/33 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parsakaalia ei saisi syödä? Olen kuvitellut että se on tosi terveellistä ja hyvä lisuke ruualle. Kyselee nro 14.

Vierailija
26/33 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:34"]Miksi parsakaalia ei saisi syödä? Olen kuvitellut että se on tosi terveellistä ja hyvä lisuke ruualle. Kyselee nro 14.

[/quote]

googletin nopeastija hakutulosten pikavilkaisulla parsakaali on oikein hyvä laihduttajan ruoka. 14

Vierailija
27/33 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nytkään mikään läski. Ylipainoinen joo, mutta noilla mitoilla et ole vielä oikeasti läski. Tietenkin, jos itseäsi häiritsee vähäinenkin ylipaino niin kannattaa laihduttaa, mutta terveyden kannalta ei ole merkittävää ylipainoa. Äläkä sano itseäsi läskiksi.

Vierailija
28/33 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana ja parsakaali myös kauppalistalle. Höpöhöpö puhetta että olisi mitenkään"liikaa" kaloreita... Parempi edellä mainitut kuin suklaapatukka.

Itse olen aikaisemmin ollut hullu syömään riisiä ja pastaa. Usein ko. lisukkeet korvaan uunikasviksilla! Hyvää ja kevyttä.

Porkkanaa

Sipulia

Paprikaa (eri värisiä, maun mukaan)

Kesäkurpitsaa

(Perunaa)

3 rkl oliiviöljyä

1 tl suolaa

Ripaus pippuria

Yrttejä maun mukaan

Kuutioi vihannekset. Sekoita öljyyn mausteet. Kippaa öljymausteseos vihannesten joukkoon. Sekoita. Uunin keskitasolla 200-225 astetta 20-30 min. Nam. :) Mausteita voi soveltaa mistä itse sattuu tykkäämään.

Vierailija
29/33 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän huoli. Vaihtaisin mielelläni osia sinun kanssasi. Olen todella alipainoinen, jatkuvasti sairaalassa. Aliravittu. Mikään ei maistu. Ei anoreksiaa. Nälkäkuolema uhkana. Relaa vaan. Tiedän, että et voi antaa minulle pariakymmentä kiloa, vaikka se olisi molemmille hyväksi. Ole onnellinen, että olet elossa.

Vierailija
30/33 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen munakkaaseen yhden tuoreen munan lisäksi pelkkää valkuaista (saa mm tölkissä). Hyvää ja vähäkalorista.

Vierailija
31/33 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakaappiin linssejä, vihreistä voi idättääkin itselleen tuoretta sapuskaa, ja keitettynä saat proteiinia, jos liha/munat sattuu loppumaan.

Vierailija
32/33 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että porkanassa liikaa kaloreita fitnessmimmille :D

Vierailija
33/33 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:26"]Että porkanassa liikaa kaloreita fitnessmimmille :D

[/quote]

Porkkanassa on enemmän kaloreita kun esim. kurkussa ja tomaatissa ja jos niitä syö paljon, niin kaloreita kertyy. Samoin parsakaalissa. Näitä vältän itse, tiukka ruokavalio menossa. Toki perus laihduttajalla ei varmaan oo niin tarkkaa, mutta ei sinne jääkaappiin kannata kiloittain porkkanoita ja parsakaalia ostaa. Ja sitähän sä kysyit, että mitä sinne kannattaa hommata. Sen kun mammat naureskelee mun jutuille kilojensa kanssa, ei haittaa :)

T:17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan