Ostin miehelle lahjakortin synttärilahjaksi ja hän käytti sen kokonaan arkisiin ruokaostoksiin
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan ok, joltain kaukaisemmalta sukulaiselta tms. Mutta omalta mieheltä tuosta tulisi vähän sellainen olo, ettei lahjan saaja erityisesti arvosta lahjaa. Tai ei ajattele, että haluaisi hankkia mitään erityistä josta jäisi jokin muisto.
Ei arvosta lahjaa? Silloin sitä ei arvosta, jos jättää koko lahjakortin käyttämättä.
Jos toinen haluaa ostaa ruokaa, niin mitäs sitten. Ei kannata antaa lahjaksi mitään lahjakortteja, jos niiden ostoksista saa pahan mielen.
En itse kehtaisi ostaa ruokaa lahjakortilla. Toki jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Ymmärrän silti ap:ta.
Minä voisin ostaa jotain erikoisempaa ruokaa ja loihtia siitä romanttisen illallisen molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan ok, joltain kaukaisemmalta sukulaiselta tms. Mutta omalta mieheltä tuosta tulisi vähän sellainen olo, ettei lahjan saaja erityisesti arvosta lahjaa. Tai ei ajattele, että haluaisi hankkia mitään erityistä josta jäisi jokin muisto.
Ei arvosta lahjaa? Silloin sitä ei arvosta, jos jättää koko lahjakortin käyttämättä.
Jos toinen haluaa ostaa ruokaa, niin mitäs sitten. Ei kannata antaa lahjaksi mitään lahjakortteja, jos niiden ostoksista saa pahan mielen.
En itse kehtaisi ostaa ruokaa lahjakortilla. Toki jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Ymmärrän silti ap:ta.
Enkä minä kehtaisi valittaa, jos joku niin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Lahjakortin saanut saa käyttää sen ihan mihin haluaa. Mikä sinä olet määräämään mihin se olisi pitänyt käyttää.
TÄMÄ!
Ei aikuinen mies mitään lahjakrääsää kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on käyttämätön lahjakortti ja ajattelin paistinpannun hankkia sillä.
Toivottavasti kaikille sopii?No tuo olisi ollut ihan ok minulle. Nuudelit, sipsit, mehut, makkarat yms ei niinkään. Lihava on muutenkin tuo ukko.
ap
Ap, annat lahjaksi lahjakortin ja toivot että olisit hyötynyt siitä itsekin? :O
Olisit sitten ostanut miehelle paistinpannun, jos kerta se olisi ollut SUN mieleen.
Itse voisin harkita jotain kasaria tai pientä keittiöveistä, mutta kylläpä sitä ilmankin pärjää. Ruokaanhan se yleensä menee. Uuden tyynyn olen tänä vuonna hankkinut myös.
Saapa hyvällä omallatunnolla syödä vanukkaat.