No onpa tylsät aiheet.. NYT vähän sutinaa tänne: BILEET TÄSSÄ KETJUSSA!
Mies kotoota poissa, muksut nukkumassa ja otollinen aika irrotteluun..
:D
Kommentit (23)
Mulla sammuu bileet, koska juotava loppui. Ja mäkin olen ihan yksin.
Ja mulla riittää siidereitä, ottakaa tuolta muovipussista, minka raahasin mukanani
nostaa mielialaa kummasti!!!ACES HIGH!!!!!!!!!!!
Lapset on nukkumassa ja miehelle tuli kaveri kylään, menevät just saunaan. Haittaako, jos tuun yökkärissä? En viitsi saunan jälkeen pukeutua... Olvi on jo avattu!
pääsee mukavasti vauhtiin. Salmari... noooin. Ai hyvää. Nyt siideriä. Tuu vain yökkärissä. Mä tungin nämä vanhat farkut jalkaan ja puristaa niin hitosti, avaan pari nappia. Maha röllöttää
Haluaisko joku muu? Ois vielä korkkaamaton pullo?
Mikä tää biisi on, mikä täällä bielissä soi? Hyvä biisi, mut ei tuu nimi mieleen...
Mulla olis kaks puolenlitran vodka-pulloo ja spritea.
Minnes noi tyhjät pullot muuten laitetaan?
Mulla on vaan yksi Fizzin kuiva omena. Tää on mun lauantain repäisy.
Kyllä olis kiva lähteä baariinkin, en oo ollut noin sataan vuoteen.
Pääsis Tampereelle ja Hellään!
Mehukatti on kova sana, punasta lasissa :)
Tuolla ulkonaki on vielä ihan lämmin, voitaisko hetken aikaa istuskella tuolla terassilla?
Ihania nämä illat, kun ei vielä ole kylmä.
Drinksut mukaan myös! *ojentaa*
Mutta Tampere on oikein mukava kaupunki, haluaisin muuttaa sinne. Ihmiset tosi mukavia ja rentoja. Voi kuinka tuo yksi siideri hupenee... Kaapissa taitaa olla avattu Jameson-pullo.
Messiin vaan. Ota tosta alkajaisiksi näkänderi!
tahtoo barcleyta!! hmm.. mut tää musikka siideri on niin nam... kolmas menossa. tansssii korvalappustereooot korvissa ja tekee hienoja liikkeitä...näkisittepä
eteisessä siideriä kassissa jos joku haluaa juoda..... pelattasko jotain peliä....=)
pusi pusi, älkää kaikki lähtekö baariin, pliis.
Pesukoneet pyörii vaan, pakko se on napsi kosanderia ottaa ettei vallan vaivu itsesääliin..
Mitkäs bileet