Sisko ei suostu luopumaan koirastaan
Edellinen ilmeisesti poistui joten tässä tiivistettynä: siskolla on kaksi pientä lasta ja vanha rottwailer jota ei halua antaa pois. Nyt vahinko on sitten sattunut ja lapsi tikattavana. Kun kysyin että aikooko nyt lopultakin luopua koirasta niin naurahti ja sanoi että ei tietenkään. Mikä neuvoksi? Lasua en haluaisi omasta siskosta tehdä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis muksu on kompastunut koiraan ja sä teet lasun? Ei hyvää päivää taas.
En ole tekemässä lasua vaan sitä ehdotettiin edellisessä ketjussa. Eikä se lapsi kompastunut vaan koira kaatoi hänet. No, kai lääkäri tekee lasun jos näkee aiheelliseksi. Toivottavasti vaan mitään pahempaa ei ehdi sattua.
Edellisessä ketjussa sanoit, että et tiedä mitä tapahtui ja nyt tiedätkin?
tiedän sen mitä sisko ehti puhelimessa kertoa, eli että koira kamppasi lapsen portaissa ja olivat matkalla tikattavaksi. En tiedä tuliko koira ylhäältä vai alhaalta päin tai mitä se joku kyselikään mutta onko sillä edes merkitystä?
Ja koira tietty teki sen tahalleen?
Mä näen sieluni silmillä tämän tilanteen. Koira oli hiljaa itsekseen hihitellen nurkan takana odottamassa lapsen lähestymistä ja kamppasi sitten lapsen, kun tämä osui kohdalle. Lapsen kaaduttua koira nauroi vedet silmissä tassuillaan vatsaansa pidellen.
AP on katsonut liikaa piirrettyjä…
Mun lapsi kompastui nukkuvan koiran tassuihin, pitää vissiin luopua koirasta.
Koira kamppasi lapsen =D koira ie oo ihan niin viisas, että se tahallaan kamppailee ihmisiä, ei hyvää päivää tas. Lasu,lasu ,lasu ,lasu. Päivän teema aina. Kaikesta lasu . Mitä meinaat, että lasu tossa kohtaa tekee, pakottaa lopettamaan koiran? Vihaatko koiria vai mikä on sun ongelma?
Ap kannattais luopua lapsistaan, meinaa aika sairas ajattelumaailma. Ei tee hyvää lapsille oppia tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap kannattais luopua lapsistaan, meinaa aika sairas ajattelumaailma. Ei tee hyvää lapsille oppia tollasta.
Ap ei puhunut lapsistaan.
Mun 11v poika kamppasi just pikkuveljensä, luovunko lapsesta?