Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean pussilakanat ja käsiaukot

Vierailija
10.08.2014 |

Vieläkö puuttuvat käsiaukot Ikean pussilakanoista? Muutama vuosi sitten ostetut jäivät käyttämättä tämän vuoksi. Olivat hamkalat pedata. Lisäksi olivat jotenkin oudon laatuista puuvillaa, imivät kaiken pölyn ja nöyhtän itseensä eikä lähtenyt edes pesussa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni laatu vaihtelee paljonkin. Jotkut ovat juurikin tuollaisia, että imevät kaikki pölyt ja irtohiukset, mutta olen onnistunut ostamaan useammat hyvälaatuisetkin. Ovat kyllä useamman vuoden vanhoja, liekö laatu nykyään huonompi...

Vierailija
22/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut joka menee pussilakanan sisään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:41"]

[/quote]

Oot.

Vierailija
24/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean lakanat on kauheita. Mä ostin kerran kun halvalla sain, jotkut myrkyn vihreet pussilakanat. Niistä lähti vielä usean pesun jälkeen vihreää pölyä niin, että vaalea lattia oli sängyn alla ihan vihreässä pölyssä. Paljonkohan sitä vihreää kuonaa tuli vedettyä keuhkoihin?

Ootteko muuten ostanu Lidlin pussilakanoita? nehän vasta hauskoja on. Pussilakanan alaosassa on napit. Tyynyliinassakin myös.

Vierailija
25/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä siihen aukottomuuteen tottuu, mutta tosiaan ne lakanat vetää puoleensa kaiken nöyhdän, pölyn ja irtohiukset, kuin magneetti. Ostin punaiset lakanat.

Vierailija
26/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukottomuuteen ei kuitenkaan tarvitse tottua jos ei halua. Aukot saa tehtyä ihan simppelisti ja ovat paljon kätsymmät kuin aukoton.

Vierailija
27/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut ikeasta vain yhdet lakanat ja ne ovat olleet ihan hyvälaatuiset. Sellaista "liukuvaa" ja kiiltävää kangasta, raidalliset. Eikä tosiaan ole vaikea enää pujotella peittoa sisään. Pesen ja mankeloin/silitän lakanat jokatapauksessa väärin päin joten aukottomat lakanat viikkaan kaappiinkin valmiiksi nurinpäin :)

Vierailija
28/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:46"]

Ootteko muuten ostanu Lidlin pussilakanoita? nehän vasta hauskoja on. Pussilakanan alaosassa on napit. Tyynyliinassakin myös.

[/quote]Niin on mun Ikean pussilakanoissa ja tyynyliinoissakin

Vierailija
29/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mainitsema humpsautus ei onnistu 2,2 x 2,2 metrin king size -pussilakanan kanssa, menee nimittäin aikamoiseksi painiksi. Vaihdan lakanat vähintään kerran viikossa, joten painimista riittää.

Vierailija
30/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:41"]

[/quote]

Mäkin tein ennen niin,aika hankala tekniikka :D Onneksi käytännönläheisempi ystäväni opetti tuon "humpsautustavan",joka siis sopii yhden hengen pussilakanoille loistavasti.Tuplatäkillä en ole kokeillutkaan,joskus kauan sitten oli tuplatäkki mutta mies halusi omat peitot kun kuulemma aina öisin rohmuan koko jättipeiton itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan