Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein itket

Vierailija
10.08.2014 |

Näin tässä vähän aikaa sitte täällä keskustelun jossa joku kysyi ,milloin olet viimeksi itkenyt niin ajattelin laittaa tälläisen ,että kuinka usein itket? Itse ehkä kerran kuussa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho ! Luulin että itken itse usein, kun itken 1-3 kertaa kahden viikon aikana. Mutta onkin näköjään ihan normaali määrä.

Vierailija
22/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:55"]Ehkä 5 kertaa vuodessa. Itkeminen on ämmien hommaa.

-Nainen 21v

[/quote] itkeminen on ihmisten (joilta tunteet löytyy) hommaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:41"]Ehkä kerran/ pari vuodessa. Silloin, kun olen aivan maassa. Itku ei auta mitään ja itkupillit on ärsyttäviä.

[/quote] Itku helpottaa stressiä ja on terveellistä

Vierailija
24/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:16"]En oikeastaan koskaan. Viimeaikaisista ajoista viimeksi kun isäni kuoli. En ole ollenkaan tunteellinen, siis että kyynelihtisin vaikkapa jotain leffaa katsoessani. Lisäksi olen onnellinen ja minulla on asiat hyvin. Ei ole syytä olla surullinen.

[/quote] hyi, olet TUNTEETON

Vierailija
25/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:31"]Oman kykyni itkeä kyseenalaistin vuosia sitten.

Olin eronnut väkivaltaisesta puolisosta. Opiskelin yliopistossa ja elin yksinhuoltajan arkea 6 v poikamme kanssa.

Tarhassa oli sattunut pieni tapaturma. Lohduttelin poikaa ja vamman laatua kartoittaakseni kysyin: Itkitkö sinä?

Poikani vastasi: En tietenkään itkenyt.

Ajattelin tuon olevan peräisin jostain "pojat ei itke" asenteesta.

Käänsi kasvonsa minuun päin, hymyili kirkkailla silmillä ja sanoi: Äiti. Ethän sinäkään koskaan itke.

Tuo poika on nyt 22 vuotias upea nuorukainen jolla on 14 vuotias upea pikkuveli.

Kumpikaan pojistani ei ole nähnyt minua itkemässä. Edes yksin en pysty itkemään.

Rakkautta, ilo ja välittämistä tunnen kuitenkin. :)

[/quote]

Haluaisin toki itkeä. "Itku puhdistaa". Kyllä kiitos.

Jos jotain pahaa tapahtuu, rauhoitan itseni, organisoin ja tyynnytelen muita.

nro 21

Vierailija
26/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Muutama vuosi sitten,kun minulle maailman tärkein ihminen kuoli,itkin varmaan vuoden ajan päivittäin monta kertaa. Mutta nyt olen jo päässyt sellaiseen 1-2 kertaan kuussa,silloin kun pidempään muistelen tätä ihmistä.Ennen kuolemaa itkin harvoin,kerran,pari vuodessa ehkä.

Vierailija
27/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme