Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla on nykyisin sellainen marimekon kangaskassi? Mistä he edes hankkivat niitä?

Vierailija
29.07.2021 |

Näyttää aika älyvapaalta, kun kaikilla on niitä. Saako niitä jostain ilmaiseksi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole tuollaista, enkä aio hankkia. En myöskään ole varma, olenko tuollaista edes kenelläkään nähnyt. Itselläni on kassina usein Prisman muovikassi. Ne uudet Prisman muovikassin, jossa vain lukee Prisma valkoisella ovat paljon vanhoja hienompia.

Vierailija
22/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä useampi kassi, kaikki äidiltä saatu kun ostaa paljon Marimekkoa. Vaikuttaa kestäviltä ja täydellisiä olkakasseja esim. ruokaostosten kantamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi silläkin yhdellä 15-vuotiaalla ollut tuo eikä 1000 euron laukkua, niin ei olisi pöllitty...

Vierailija
24/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap, kaikilla EI ole marimekko-kassia.

Vierailija
25/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä on vielä, että naisministerimme kulkevat tuollaiset säkit mukanaan. Ei sovi ministerin arvolle yhtään.

Kuka heistä? Linkki tai en usko.

Vierailija
26/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa kaikilla on Varför Paris - kassi...

Vierailija
27/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää Marimekko-kassi oli trendi ehkä 3-4 vuotta sitten. Yllättäin mammat myöhässä paheksumassa.

Vierailija
28/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat aivan surkeaa laatua, kulahtavat kauhean näköisiksi jo ekassa pesussa.

Vierailija
29/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kassi aloittajalla on itsellään käytössä?

Mä en ymmärrä näitä valitusvirsiä ihmisten käyttämistä laukuista ja repuista. Ihan sama, vaikka jokaisella suomalaisella olisi täsmälleen samanlainen kassi (Marimekkoa, menkkahaukkaa, Fjällräveniä tai vaikka Vuittonia) joka päivä käytössä. Haittaako se jonkun elämää? Ei. 

Suurin osa joutuu päivittäin kuljettamaan jotain tavaraa mukanaan (kännykkä, lompakko, tablettikone, kirja, vesipullo, meikkipussi, terveyssiteet, mitä ikinä) ja siihen tarvitaan yleensä jotain kantovehjettä, varsinkin kun naisten vaatteissa on harvemmin taskuja. Toisille riittää kämmenen kokoinen pussukka, toiset tarvitsevat isompaa kassia.

Vierailija
30/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näiden kansallismielisten tunnus, että ostetaan vain suomalaista. Koko kassi pitäisi kieltää kuten leijonavaakuna ja suomen lippukin.

Vierailija
31/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa kaikilla on Varför Paris - kassi...

Oulussakin ainakin yhdellä :D Turkulainen ystäväni toi minulle tuliaisiksi sen. Käytän sitä usein :) 

Vierailija
32/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tää Marimekko-kassi oli trendi ehkä 3-4 vuotta sitten. Yllättäin mammat myöhässä paheksumassa.

Niitä näkee nyt.

Vierailija
34/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain anopilta.

Oon kiinnittänyt huomiota että monella on se ns käsilaukkuna.

En varmaan muuten olisi edes huomannut mutta nyt kun itsellä on tuo kassi niin on pistänyt silmään. En tiennyt että se on joku the juttu nyt.

Olen sitä käyttänyt paljon mm. Uimakassina ja jos menen johonkin kylään niin sinne saa tavarat mukaan jos pitää jotain viedä mennessä.

En ole uniikki lumihiutale mutta kaupungilla nolottaa kantaa sitä juurikin siitä syystä kun kaikilla on se. Jos siinä ei lukisi mitään niin sitten ei nolottaisi.

Sitten kun raaskin ostaa kunnon shopper laukun niin luulen että kassin käyttö jää vähemmälle.

Mutta kaiken kaikkiaan kätevä, hyvän kokoinen ja kestävän oloinen.

Mulla vihreällä logolla 😅

Vierailija
35/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanhoja marimekon kankaita, lähinnä verhoja. Niistä olen ommellut tutuille kasseja lahjaksi.

Vierailija
36/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti kassi, mutta maku mennyt, kun niitä on kaikilla. Menee jo koomisen näköiseksi.

Voiko tavaran kauneus laskea siksi, että sitä näkee monella? Ei kai. Sitähän on monella juuri siksi, että se on kaunis ja muutenkin kätevä. Onhan farkkujakin lähes kaikilla. Ovatko ne naurettavia.

Vierailija
37/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mutta ajattelin hankkia.

Vierailija
38/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kassi on kyseessä? Marimekolla on paljon kasseja.

Vierailija
39/39 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatteko sellaista valkoista puuvillakassia minkä saa kaupan päälle kun ostaa 100 eurolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi