Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehellä lapsi edellisestä suhteesta

Vierailija
10.08.2014 |

Onko mitään järkeä lähteä miehen matkaa, kyseessä tuore juttu. Ollaan nuoria vielä, ja haluan muutaman vuoden päästä hankkia omia lapsia. Mitä mieltä olette, asia askarruttaa minua. Tykkään kyllä lapsista paljon, ja mies kiinnostaa minua. Heivatakko mies helvettii ja etsiä uusi lapseton mies? Vai ottaa riski ja tutustua paremmin kyseiseen mieheen? Mielipiteitä kiitos! :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätti tyttöystävänsä ja lapsensa?

Minä en huolisi, mutta joitakin ei haittaa.

Vierailija
2/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiinnostais sama...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies suhtautuu itse lapseensa? Näkeekö säännöllisesti ? hoitaa mahdolliset elarit ajallaan ja kunnolla ? Onko myös kiinnostunut lapsestaan?

Jos yhteenkin noista tulee ei, niin en ottaisi riskiä. Sanoit haluavasi lapsia lähitulevaisuudessa, ja mies jota ei kiinnosta oma lapsi ollenkaan (kyllä, jos edes noista ei huolehdi, niin ei voi sanoa kauheasti kiinnostavan) ei ole todellakaan hyvä vaihtoehto teidän yhteiselle lapselle.

Jos taas nuo asiat on ihan kunnossa, niin anna mennä vaan :) Tuossahan voi ajatella niin, että mies ottaa vastuuta lapsestaan, myös eron jälkeen, kuten kuuluukin. Joten hän myös ottaisi vastuuta teidän mahdollisesta yhteisestä lapsesta.

Vierailija
4/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän rakastaa lastaan ja hoitaa sitä vuoroviikoin. Huolehtii hänestä ja huomaan kuinka tärkeä lapsi on hänelle.

Kysyikin minulta mitä ajattelen asiasta, sanoin rehellisesti, että hieman häiritsee. Mutta ehkä minun täytyy ensin katsoa miten juttu lähtee toimimaan.

Vierailija
5/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tässä on se, että yhtäkkiä lapsi kuuluisi minunkin elämään pakostikkin. En tiedä miten siihen suhtautua, uskallanko olla läheinen lapselle. Ja mitä lapsen äiti ajattelee minusta jos minusta ja hänen lapsesta tulisi kovin läheisiä. Paljon askarruttavia kysymyksiä !

Vierailija
7/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä häntä sikana, hänen exänsä petti tätä miestä työpaikan pomonsa kanssa. Se vasta ajattelematon sika onkin. :o

Vierailija
8/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa ja sopeuduttava jos haluaa parisuhteeseen. Eikös joka kolmas liitto päädy eroon? Eli aika monella on lapsia vähän siellä ja täällä.

Vierailija
9/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 14:11"]

Nykyaikaa ja sopeuduttava jos haluaa parisuhteeseen. Eikös joka kolmas liitto päädy eroon? Eli aika monella on lapsia vähän siellä ja täällä.

[/quote]

Juurihan uutisoitiin, että puolet liitoista kestää vuosikymmeniä, ja kun eroprosentti kuitenkin on aika iso, niin ne samathan ne sitten on jotka menee yhteen ja eroaa, menee yhteen ja eroaa...

Jos olisin ap, niin etsisin miehen niiden miesten joukosta, joilla ei vielä ole avioliittoa takanaan, eikä lapsia varsinkaan.

Vierailija
10/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän tuossa on tajuta, että

1. Se lapsi on miehelle aina tärkein, et sinä ja näin se kuuluu ollakin. Jos asia vaivaa, ei kannata edes yrittää.

2. Mies on kokenut lapsen saannin jo aiemmin. Kun saat esikoisesi, miehelle se on jo tuttua juttua. Jos tämä häiritsee, ei kannata edes yrittää.

3. Se lapsi on osa pakettia, osa siis myös sinun perhettäsi. Sinun on oltava hänelle esimerkillinen aikuinen ja pyrittävä kohtelemaan tasa-arvoisesti esim. omien lastesi kanssa. Tämä voi tuntua haasteelliselta siinä vaiheessa, kun saat omia lapsia eikä juuri nyt. Kannattaa kuitenkin miettiä tarkkaan, miltä jo nyt tuntuu ajatus siitä, että esim. tämä miehen lapsi roikkuu koko ajan mukana ettekä ole lainkaan lapseton pariskunta vaan perheellinen pariskunta.

Vierailija
11/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna jättäisin miehen rauhaan jos kerran sen exäkin tajusi miehen surkeuden

Vierailija
12/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 14:42"]

Sinuna jättäisin miehen rauhaan jos kerran sen exäkin tajusi miehen surkeuden

[/quote] ai panemalla pomon kanssa, lapsen äitihän se horo on

ei ap

Vierailija
13/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä alkaisi suhteeseen tuollaisen miehen kanssa. Elämässäsi tulee aina olemaan paitsi se ei-sinun-oma-lapsesi, myös miehen ex. Tosin en ole ikinä halunnut omiakaan lapsia eli lapsellinen mies on joka tapauksessa no-no.

Vierailija
14/14 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin vielä lapseton, en ottaisi miestä, jolla jo lapsia. Ydinperhe on kuitenkin parempi ja ongelmattomampi kuin uusioperhe. Tilanne on toki toinen silloin, jos molemmilla on jo lapsia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän