Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

Helposti hengästyminen.

Vierailija
10.08.2014 |

Minulla on ollut välillä sellaista ,että todella helposti esimerkikksi ,kun makaan ja nousen ylös saatan hengädtyä . Tälläistä on vain joskus . Yleensä en hengästy hirveän helposti. Voisiko tuo olla jotain stressiä ,koska olen kärsinyt todella paljon stressistä ja olen todella luulotautinen . Nyt pelkään ,että tuo johtuu sydän viasta koska minulla on ollut rinnassa puristava tunne . Olen käynyt lääkärissä ja sielä otettiin sydän ekg ja kuuneltiin keuhkot ja sydän, kaikki oli ok. Lääkäri sanoi ,että sydän on kunnossa. Pelkään silti n,että on jotain ,kun on tuo hengästyminen. Puristava tunne ei enää vaivaa niin paljoa,mutta on sekin välillä. Voisiko tuo hengästyminenkin johtua stresistä? Kirjoitin eilenkin samasta aiheesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en Ole ylipainoinen ja olen vielä nuori.

Vierailija
2/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään sen vielä ,että lääkäri ei ainakaan usko, että minulla olisi sydänvika, mutta silti pelkään sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tosiaan vastaa

Vierailija
4/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aina ollut sama ongelma. Sydämessä vikaa mutta pectus excavatum todettiin, eli kuopparinta puristaa keuhkoja ja sydäntä.

Vierailija
5/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:59"]Minulla aina ollut sama ongelma. Sydämessä vikaa mutta pectus excavatum todettiin, eli kuopparinta puristaa keuhkoja ja sydäntä.

[/quote]

Eikun siis sydämessä ei nimenomaan ole vikaa :)

Vierailija
6/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
7/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tulikin vastauksia lähetin tuon kysymerkin kun luulin ettei kukaan vastaa enkä huomannut ,että olit vastannut

Vierailija
8/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen liikatoiminta aiheuttaa hengästymistä?

Vierailija
9/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistus?

Vierailija
10/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistusta veikkasin itsekkin.

Vierailija
11/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu selkeästi ahdistusoire

Vierailija
12/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sydänoireita, huimausta ja väsymystä. Kilpirauhasen vajaatoiminta.

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.