mitä mieltä kiitoradasta?
Kommentit (14)
Ihan hyvä. Kunhan häppärit ovat karvattomat.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:38"]
Ihan hyvä. Kunhan häppärit ovat karvattomat.
[/quote]
:D Haluisin nähdä kiitoradan häppärikarvojen kera. Mmmm...
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:38"]Ihan hyvä. Kunhan häppärit ovat karvattomat.
[/quote] tietysti.
ap
En halua ajatella ihan kaikkea pois, että näkee että oon aikuinen.
Ap
Minusta se on todella ruma ja valtava turn off. Joko paljas tai sitten vain kevyesti trimmattu puska, mutta tuo välimalli on yhtä kiihottava kuin irokeesi naisen päässä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:13"]En halua ajatella ihan kaikkea pois, että näkee että oon aikuinen.
Ap
[/quote]
Jos ei sitä muuten voi päätellä kropastasi tai käytöksestäsi, olen hyvin surullinen puolestasi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:13"]En halua ajatella ihan kaikkea pois, että näkee että oon aikuinen.
Ap
[/quote]
Jos ei sitä muuten voi päätellä kropastasi tai käytöksestäsi, olen hyvin surullinen puolestasi.
[/quote] haha!
Ap
Ihan turha, kaikki vaan pois niin näyttää siistiltä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:17"]Ihan turha, kaikki vaan pois niin näyttää siistiltä.
[/quote] no niin mieskin sanoi. Mutta omasta mielestäni kiitis on seksikkäämpi. No, toisaalta poslari olisi helpompi...ap
Itse suosin kiitorataa. Posliini on ihan kamala, siinä tuntee itsensä ihan lapseksi. Puska on myös hirveä, hyihyihyi.
Mutta jokainen taplaa tyylillään. Ei niitä miehiä kiinnosta, minkä verran karvoja löytyy, kuhan itse tavara on timmissä kunnossa :)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:24"]Itse suosin kiitorataa. Posliini on ihan kamala, siinä tuntee itsensä ihan lapseksi. Puska on myös hirveä, hyihyihyi.
Mutta jokainen taplaa tyylillään. Ei niitä miehiä kiinnosta, minkä verran karvoja löytyy, kuhan itse tavara on timmissä kunnossa :)
[/quote] Kyllä saletisti kiinnostaa karvatkin. Ja itseänikin kiinnostaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:24"]Itse suosin kiitorataa. Posliini on ihan kamala, siinä tuntee itsensä ihan lapseksi. Puska on myös hirveä, hyihyihyi.
[/quote] Kyllä saletisti kiinnostaa karvatkin. Ja itseänikin kiinnostaa. Ap
[/quote] ketä jaksaa muiden karvat kiinnostaa
Luulin et meinataan sitä lentokoneen kiitorataa. Et mitä mieltä siitä ihmiset on.
Ainakin oma poikaystävä ja itsekkin olen tykänny tosta mulla, mut eiköhän senkin ulkonäkö muutu tässä vielä.
t. 17v