Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: ostatteko lapselle joka vuosi uuden repun?

Vierailija
10.08.2014 |

Kun olen usein kuullut ihmisten puhuvan repunostosta, siis liki joka vuosi. Lapselleni on toinen reppu menossa, ja on menossa kasille. Reput on maksaneet 50-60 e.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oltiin lapsena aika säästäväisiä, vaikka rahaa olikin ja saatiin joka vuosi uudet koulureput. Omilleni teen samaa, vaikka ovatkin vielä päiväkodissa. Vuoden käytetty reppu on jo nyt huonossa kunnossa. TOsin voisihan sen pesukoneeseen heittää, mutta ei se silti ihan uudelta näytä. Mukavempi mennä kouluunkin, kun on uusi reppu.

Vierailija
22/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ekaluokkalaisen eskarireppu oli niin siisti ja kaikin puolin ehjä, etten edes harkinnut uuta reppua. Ei siis tarvinnut edes pestä. Ihan parinkympin markettireppu oli. Hankitaan tilanteen mukaan, en halua opettaa siihen, että ostetaan ostamisen ilosta. Eskarilaiselle käytiin ostamassa sit uusi reppu, saa nähdä, miten prisman lego-reppu kestää.. 25€ maksoi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen mukaan ainoastaan. Olen ostanut yleensä alesta laatureppuja, sen jälkeen kun markettien "kivat" kuvareput kesti hädin tuskin yhtä lukuvuotta. Kalliimpi tulee lopulta halvemmaksi, ja on parempi selälle.

Vierailija
24/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Jos hajoaa  niin sitten hankitaan uusi.

Vierailija
25/25 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ostetaan joka vuosi lapsille uudet koulureput vaikka edelliset olisivatkin ehjiä. Vanhin tytär käyttää käsilaukkua ammattikoulussa, yläasteella käytti sitten milloin mitäkin laukkua edellisiltä vuosilta mielen mukaan. Olen itse huomannut Dakinen reput kestäviksi. Tyttärelle ostettiin Dakinen ruskea perusmallinen reppu kun oli 8v, käyttää sitä vieläkin ollessaan 17v. Toki riippuu käyttäjästä ja kohtelusta kuinka kauan reppu kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän