Naapuri nauraa koko ajan, ihan hiton ärsyttävää kun ei voi pitää parvekkeen ovea auki
Jatkuvasti sieltä kuuluu "khiiiihihi häää häää" huutonauru. Täytyy näköjään tukehtua tänne pätsiin ovi kiinni. Voiko tuosta valittaa johonkin?
Kommentit (31)
Pitäskö sen naurajan ruveta itkemään. Oisko sulla sitten hyvä mieli.
Mulla taas makuuhuoneen seinänaapuri joka kenties pelaa jotain peliä lähes päivittäin. HIhiHihihiiiii, WOOOHOOOOO ja huutelee muita epämääräisiä ulahduksia ihan kuin jotain siansaksaa the sims pelistä, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Välillä kuuluu jotain englanniksi ja välillä venäjäksi tai jollain sen tyyppisellä kielellä. Niin ja aikuinen mies kyseessä..
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloite:
Naurukielto parvekkeille. Naurajille naurupaikka pihan perälle.
Suomessa tuollainen ei yllättäisi. Tosiaan mailman onnellisin kansa kun nauraminenkin häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloite:
Suomessa tuollainen ei yllättäisi. Tosiaan mailman onnellisin kansa kun nauraminenkin häiritsee.
No ei kai tässä se ongelma ole siinä, että kyse on juuri naurusta. Mikä tahansa meteli häiritsee, kun se on jatkuvaa.
Ei minulla ole mitään sitäkään vastaan, että ihmiset hihkaisevat "HIMSKATTI!", mutta jos naapurista alkaa kuulua joka päivä kolme kertaa minuutissa HIMSKATTI, niin äkkiähän siinä menee hermot.
Minä niin mieleni pahoitin kun jollain on hauskaa
Tää on niin suomalaista.. sekin häiritsee, että naapurilla on kivaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloite:
No ei kai tässä se ongelma ole siinä, että kyse on juuri naurusta. Mikä tahansa meteli häiritsee, kun se on jatkuvaa.
Ei minulla ole mitään sitäkään vastaan, että ihmiset hihkaisevat "HIMSKATTI!", mutta jos naapurista alkaa kuulua joka päivä kolme kertaa minuutissa HIMSKATTI, niin äkkiähän siinä menee hermot.
Elämisestä lähtee kaikenlaista ääntä. Jos se häiritsee liikaa niin suosittelen riittävän pitkää etäisyyttä naapuriin. Kun täysillä huuto ei kuulu niin etäisyys on äänistä häiriintyville sopiva.
Kerran kun meni hermo vastaavassa tilanteessa etsin, loud laugh you tubelta ja laitoin sen muutaman kerran soimaan...
Voi kunpa kuuluisikin naurua mutta kun kuuluu kahden lapsen kiroiluhuutoa (7&8v).
"Vi**u saa**na vi**n idiootti vi**u" koko kesän joka hemmetin päivä.
Ja mistäpä muualta sen olisivat oppineet kuin vanhemmiltaan.
Kesän loputtua sitä saa kuunnella seinän läpi vielä 23 aikaan myös arkisin.
Kyllä, olemme katselleet sivusilmällä uutta asuntoa jo jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloite:
Elämisestä lähtee kaikenlaista ääntä. Jos se häiritsee liikaa niin suosittelen riittävän pitkää etäisyyttä naapuriin. Kun täysillä huuto ei kuulu niin etäisyys on äänistä häiriintyville sopiva.
Totta kai kerrostalossa kuuluu ääniä, ja niitä pitää sietää. Myös sitä, että naapuri nauraa välillä parvekkeellaan kovaäänisesti. Kenenkään ei kuitenkaan tarvitse sietää sitä, että naapuri pitää koko kesän parvekkeellaan jotain kaljaterassia ja nauru raikaa aamusta iltaan.
Itku pitku ilosta, pieru paljonnasta naurannasta. Mene itse hernekeittopäivänä töräyttelemään oikein kunnolla ja just sinne naapurin suuntaan.