Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laurel Hubbardin mukana Tokion olympialaisiin astelee urheilun monimutkaisin kysymys

Vierailija
29.07.2021 |

"Laurel Hubbardin mukana Tokion olympialaisiin astelee urheilun monimutkaisin kysymys – Uusiseelantilainen painonnostaja on olympiahistorian tiettävästi ensimmäinen transsukupuolinen kilpailija"
https://www.ess.fi/urheilu/4238967

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen, etuoikeutettu heteromies pääsi tumman, huonoista oloista lähtöisin olevan nuoren naisen sijaan olympialaisiin edustamaan naisten lajissa. Jepjep.

Niin, olen ihmetellyt, missä intersektionaaliset vihreät & vasemmistoaktivistit nyt ovat. Eikö heidän pitäisi nimenomaan joukolla puolustaa tätä tummaa nuorta naista, jonka paikan olympialaisissa vei valkoinen, rikas, keski-ikäinen heteromies? Entä Feministinen puolue, miksi te olette tästä ihan hiljaa?

Intersektionaalisen uhrihierarkian mukaan trans on cissujen yläpuolella, vaikka kyseessä olisi musta nainen.

On niin uskomattoman läppä että hierarkian pohjamudissa uiva valkoinen heteromies nousee samantien huipulle jos keksii sanoa että on nainen.

Vierailija
162/163 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa haastatellun Amnestyn Suomen osaston johtajan mielestä kenen tahansa miehen pitäisi päästä urheilemaan naisten sarjaan jos mies vain itse sanoo olevansa nainen. Kuka kertoisi Amnestylle, ettei mies muutu naiseksi sillä, että mies itse sanoo olevansa nyt nainen.

Näillä lausunnoilla ko. henkilö pudottaa Amnestyn uskottavuuden joogalentäjien, astrologien ja muiden suoneniskijäjärjestöjen tasolle.

Kuinkahan paljon vanhoja Amnestyn tukijoita jättää uppoavan laivan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen, etuoikeutettu heteromies pääsi tumman, huonoista oloista lähtöisin olevan nuoren naisen sijaan olympialaisiin edustamaan naisten lajissa. Jepjep.

Niin, olen ihmetellyt, missä intersektionaaliset vihreät & vasemmistoaktivistit nyt ovat. Eikö heidän pitäisi nimenomaan joukolla puolustaa tätä tummaa nuorta naista, jonka paikan olympialaisissa vei valkoinen, rikas, keski-ikäinen heteromies? Entä Feministinen puolue, miksi te olette tästä ihan hiljaa?

Intersektionaalisen uhrihierarkian mukaan trans on cissujen yläpuolella, vaikka kyseessä olisi musta nainen.

On niin uskomattoman läppä että hierarkian pohjamudissa uiva valkoinen heteromies nousee samantien huipulle jos keksii sanoa että on nainen.

Tuohon suoritukseen tarvitaan kaksi feministien kehittämää teoriaa: intersketsionaalisuus ja sosiaaliset konstruktiot, molemmat marxilaista alkuperää. Feminismi on vähän kuin atomipommi, mahdollisuus tunarointiin ja tuhoamiseen on suuri. Itsesabotaasista puhumattakaan. Naiset feminismistä ulkoistanut feminismi ansaitsee Darwin-awardin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän