Narsistivanhempien mustalammaslapsi päätyy itsemurhaan…
Narsisti on paholaisen kätyri …. Tappaa oman lapsensa eikä kadu.
Kommentit (12)
Pitää vain osata häipyä sieltä. Itse ulkoistin itseni henkisesti ja häivyin heti kun pystyin. Enkä ole ollut enää missään tekemisissä.
Haukkuminen, solvaaminen, herjaaminen jatkuu kuulemma, so what.
Tää nyt näyttäytyy asiasta tietämättömien silmiin ”höpöhöpöltä” tms.
Mut tiedän mistä puhut, ikävä kyllä.
Karmea kohtalo.
Ja yleensä kaikki piinaaminen on tapahtunut sossujen ja poliisien siunauksella.
Mistä sitten lopulta voit hakea apua?
Lapsena / nuorena vielä tuollaisen jälkeen sitäpaitsi uskoo että itsessä on vika.
Kunnes aikuisena ymmärtää että vikoja voi olla, mutta ne on tulleet sairaan ympäristön / vanhempien seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vain osata häipyä sieltä. Itse ulkoistin itseni henkisesti ja häivyin heti kun pystyin. Enkä ole ollut enää missään tekemisissä.
Meillä sama. En tajunnut pitkään mitä kyse. Kultainen lapsi sai kaiken ja ajattelin vain, että se on parempi ihminen niin se ansaitsee kaiken ja itse olen huono ja ruma.
Ap. Muistan jo pienestä että sisko käveli jotenkin ”väärin” ja vanhemmat haukkui. Itse olin 4-vuotias. Meitä lapsia on enemmän enkä ole se kultainen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, vain välien katkaisu auttoi.
Solvaaminen ja häiriköinti sen sijaan varmasti jatkuu niin kauan kuin hullussa henki pihisee.
Ap käynyt hiukan saamassa ”keskusteluapua” ja juttu on mennyt siihen suuntaan että keksittiin syyttää vanhempia kaikista ongelmista 🤣😂😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. En tajunnut pitkään mitä kyse. Kultainen lapsi sai kaiken ja ajattelin vain, että se on parempi ihminen niin se ansaitsee kaiken ja itse olen huono ja ruma.
Hajoita ja hallitse - tekniikka.
Yksikään lapsiaan oikeasti rakastava ei tekisi mitään vastaavaa!
Vierailija kirjoitti:
Ap käynyt hiukan saamassa ”keskusteluapua” ja juttu on mennyt siihen suuntaan että keksittiin syyttää vanhempia kaikista ongelmista 🤣😂😅
T. Kultainen lapsi
Vierailija kirjoitti:
Auttaisi varmaan suakin … tosin narsistilta puuttuu sairauden ”tunne” ja ovat avun ulottumattomissa.
Meillä kävi näin. Sisko ei enää jaksanut. Muistan kun lapsena häntä haukuttiin kaikesta. Itki paljon.
Äiti haukkui. Mikään ei kelvannut.