Voinko majoittaa uuden vieraan viimeöisen vieraan lakanoille?
Kommentit (34)
Musta ois todella inhottavaa nukkua dödöt naamassa! Ja arvaa jos se on allerginen... Vaihda nyt edes aluslakana ja tyynyliina, jos edellinen vieras on ollut hikoilevaa sorttia niin lakana on jo yhdenkin yön jälkeen likanen.
tai mä en ainakaan voisi. mieti itse jos joutuisit kakkoskäyttäjänä lakanoihin, joissa joku hikoillut alasti edellisenä yönä... yöks.
Eivät ole vielä kehdanneet kieltäytyä! :D
Taidan kuitenkin vaihtaa ne, kun ei vieras ole niin hirmu tuttu. Sukulaisilta kysyisinkin, vaihdetaanko.
minua inhottaa kyllä välillä nukkua jonkun jo maatuilla lakanoilla..
et tietenkään. Samalla vaivalla peset kaksi lakanaa kuin yhden. Mikä tässä lakanoiden pesussa on niin vaikeaa?
Vierailija:
minua inhottaa kyllä välillä nukkua jonkun jo maatuilla lakanoilla..
Vierailija:
et tietenkään. Samalla vaivalla peset kaksi lakanaa kuin yhden. Mikä tässä lakanoiden pesussa on niin vaikeaa?
ainoa poikkeus on siskoni, jos hän on ollut kylässä niitä lakanoita voin käyttää.
Anna vieraalle puhtaat ja pyydä sitä sijaamaan sänky itse. Jos on kyse aikuisesta ihmisestä.
mutta voin nukkua hyvin ainakin itse lakanoissa joissa vaikka äitini tai joku oikein hyvä ystäväni on nukkunut. Ja nukutaanhan me yhdessäkin jos yökyläillään; kikatellaan samassa sängyssä kuin teinitytöt....Eikö kukaan muu tee sellaista? No mut se meni asian viereen. En ainakaan vieraita ihmisiä nukuttaisi ja tietämättään samoissa lakanoissa.
on vierassängyissä koko kesän yhdet ja samat lakanat; heidän mielestä lakanoita ei juurikaan tarvitse vaihtaa ylipäätään. Ja sen ovat kyllä näköisetkin. Yök. Usein tarjoudun viemään lakanoita mukanani kaupunkiin pestäviksi, mutta aina on vastaukseksi tullut, että ei niitä nyt pestä tarvitse. Kun tämän tajusin, aloin roudata omia lakanoita mukanani.. :(
En voisi nukkua samoilla jo kertaalleen käytetyillä lakanoilla, eikä vieraanikaan nuku. Mä otan aina yökylään omat lakanat, eikä kukaan ole siitä suuttunut, päinvastoin.
Lakanan pesu ei ole todellakaan vaikeaa, eikä vaihto, haloo......
Jos joku multa kysyis että voinko mennä käytettyihin lakanoihin, pitäisin vähän pöpinä...
Ei tosiaan ole kiva antaa vieraan nukkua ihan tuntemattoman " likaamissa" lakanoissa. Meillä kanssa mökillä nukutaan ristiin rastiin milloin kenenkin lakanoissa (siis appivanhempien ja miehen veljen perheen kanssa). Mutta enpä tykkäisi nukkua, jos joku vieras olisi ensin nukkunut.
T. ap
Jokaisen iho " hengittää" yöllä ainakin puoli litraa nestettä, joka tietenkin haihtuu,mutta osa imeytyy lakanaan. Lisäksi kihomadot yms. leviää lakanoiden kautta. Ja niitä munia ei näe.. Jos nyt ihan tarkaksi mennään. Itse menisin kyllä puhtaisiin nukkumaan mieluiten!
Pikku juttu ne on pestä sitä paitsi.
kun Afrikassa kerran on nälänhätääkin niin kannattaako vieraille antaa ruokaakaan :)?
daiju oot ;)
jos suihkuttaa dödöä niin ne haisee ihan käytetyille...