Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko majoittaa uuden vieraan viimeöisen vieraan lakanoille?

Vierailija
26.08.2006 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suihkuttaa dödöä niin ne haisee ihan käytetyille...

Vierailija
2/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois todella inhottavaa nukkua dödöt naamassa! Ja arvaa jos se on allerginen... Vaihda nyt edes aluslakana ja tyynyliina, jos edellinen vieras on ollut hikoilevaa sorttia niin lakana on jo yhdenkin yön jälkeen likanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mä en ainakaan voisi. mieti itse jos joutuisit kakkoskäyttäjänä lakanoihin, joissa joku hikoillut alasti edellisenä yönä... yöks.

Vierailija
4/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole vielä kehdanneet kieltäytyä! :D

Vierailija
5/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kuitenkin vaihtaa ne, kun ei vieras ole niin hirmu tuttu. Sukulaisilta kysyisinkin, vaihdetaanko.

Vierailija
6/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua inhottaa kyllä välillä nukkua jonkun jo maatuilla lakanoilla..

Vierailija
7/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tietenkään. Samalla vaivalla peset kaksi lakanaa kuin yhden. Mikä tässä lakanoiden pesussa on niin vaikeaa?

Vierailija
8/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minua inhottaa kyllä välillä nukkua jonkun jo maatuilla lakanoilla..

Vierailija
9/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

et tietenkään. Samalla vaivalla peset kaksi lakanaa kuin yhden. Mikä tässä lakanoiden pesussa on niin vaikeaa?

Vierailija
10/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa poikkeus on siskoni, jos hän on ollut kylässä niitä lakanoita voin käyttää.

Vierailija
11/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä hellekeleillä vielä.

Vierailija
12/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vieraalle puhtaat ja pyydä sitä sijaamaan sänky itse. Jos on kyse aikuisesta ihmisestä.

Vierailija
13/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voin nukkua hyvin ainakin itse lakanoissa joissa vaikka äitini tai joku oikein hyvä ystäväni on nukkunut. Ja nukutaanhan me yhdessäkin jos yökyläillään; kikatellaan samassa sängyssä kuin teinitytöt....Eikö kukaan muu tee sellaista? No mut se meni asian viereen. En ainakaan vieraita ihmisiä nukuttaisi ja tietämättään samoissa lakanoissa.

Vierailija
14/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vierassängyissä koko kesän yhdet ja samat lakanat; heidän mielestä lakanoita ei juurikaan tarvitse vaihtaa ylipäätään. Ja sen ovat kyllä näköisetkin. Yök. Usein tarjoudun viemään lakanoita mukanani kaupunkiin pestäviksi, mutta aina on vastaukseksi tullut, että ei niitä nyt pestä tarvitse. Kun tämän tajusin, aloin roudata omia lakanoita mukanani.. :(

Vierailija
15/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi nukkua samoilla jo kertaalleen käytetyillä lakanoilla, eikä vieraanikaan nuku. Mä otan aina yökylään omat lakanat, eikä kukaan ole siitä suuttunut, päinvastoin.

Lakanan pesu ei ole todellakaan vaikeaa, eikä vaihto, haloo......

Vierailija
16/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku multa kysyis että voinko mennä käytettyihin lakanoihin, pitäisin vähän pöpinä...

Vierailija
17/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole kiva antaa vieraan nukkua ihan tuntemattoman " likaamissa" lakanoissa. Meillä kanssa mökillä nukutaan ristiin rastiin milloin kenenkin lakanoissa (siis appivanhempien ja miehen veljen perheen kanssa). Mutta enpä tykkäisi nukkua, jos joku vieras olisi ensin nukkunut.

T. ap

Vierailija
18/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen iho " hengittää" yöllä ainakin puoli litraa nestettä, joka tietenkin haihtuu,mutta osa imeytyy lakanaan. Lisäksi kihomadot yms. leviää lakanoiden kautta. Ja niitä munia ei näe.. Jos nyt ihan tarkaksi mennään. Itse menisin kyllä puhtaisiin nukkumaan mieluiten!

Vierailija
19/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku juttu ne on pestä sitä paitsi.

Vierailija
20/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Afrikassa kerran on nälänhätääkin niin kannattaako vieraille antaa ruokaakaan :)?

daiju oot ;)