Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko nämä asiat turn off?

Vierailija
10.08.2014 |

Nainen on lyhyt.

Nainen on hoikka.

Naisella on pienet rinnat. 

Naisella on normaali pyöreä perse, ei mikään fitnessperse. 

Naisella on punaiset hiukset.

Nainen ei jaksa meikata joka päivä.  

Miehet, kommentoikaa rehellisesti. Luulen ettei ulkonäköni ole erityisen puoleenvetävä... :P

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ja punaiset hiukset ovat turn off. Pienet rinnat voisin kyllä tapauksesta riippuen hyväksyä, mutta mitään kirkkaanpunaisia hiuksia en.

Vierailija
2/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vittua täällä taas sekoillaan. Kuulostat lähinnä turn on naiselta :D

4548

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos thaimaalainen kelpaa, niin eiköhän tuokin. "Lyhyt, hoikka, rinnaton, pieni peppu (aasialaisilla yleensä mallia lättä), meikkaavat vähemmän". Värjätty punainen tukka on joillekin turn of mutta luulisi luonnostaan punapäiden olevan eri juttu.

Vierailija
4/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään noista ei ole kiinnostuksen sammuttaja. Kyllä ne todelliset ongelmat ovat poikkeuksetta luonteessa ja käytöksessä, jos niitä on.

Vierailija
5/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki piirteet kiihottaa. Kun panen perseeseen en kiinnitä huomiota.

Vierailija
6/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi nähdä luonnettani pelkästään ulkomuodosta, ilman että ollaan esimerkiksi keskusteltu. Minua ei koskaan lähesty esim baarissa normaalit miehet, ainoastaan sikailevat känniset ääliöt. Eli jotakin häikkää on ulkomuodossa oltava. 

Vierailija
7/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon miehiä joille riittää tuo: "Nainen on."

Ei tarvitse lisämääreitä

Vierailija
8/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä huomiohuoraus tai kehujenkerjäyskään ole.

Vierailija
9/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:30"]

Ei, eikä huomiohuoraus tai kehujenkerjäyskään ole.

[/quote]

Kuka täällä muka huomiohuoraa tai kerää kehuja? Tuliko väärään ketjuun?

Vierailija
10/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

Vierailija
11/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siis punaisiksi värjätyt hiukset, ei kuitenkaan shokkipunaiset. Minulle ei ihan oikeasti kävisi vaaleat hiukset, jotka siis on luonnostaan (näytin jotenkin tosi kalpealle ja valjulle, punaiset korostavat silmien ja ihon väriä), ja tummat hiukset taas ei miellytä omaa ihannettani. Silikoneja en ajatellut hankkia jatkossakaan enkä jaksa käyttää mitään supertopattuja liivejä. En aloita harrastmaan fitnesstä, minulle riittää tällainen normaali sporttisuus kunhan pysyn terveenä. Olen yrittänyt panostaa ulkonäkööni enemmän, mutta ehkä sitten olen liian laiska meikkaamaan päivittäin. Lyhyydelle en voi tehdä mitään, olen lyhyt korkokengät jalassakin.

Muutoin olen ihan normaalin näköinen ja minua ei lähesty miehet. Itse olen aina aluksi ujo ja minun on siksi vaikea itse olla aloitteellinen, mutta pakko se on vaan yrittää kun en ajatellut yksinkään kuolla :D 

Vierailija
12/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Ei ujous näy kilometrin päähän, varsinkin jos keskustelen vaikkapa kavereiden kanssa jolloin voin olla täysin rennosti oma itseni. Joten onko nuo hiukset pahin turn off?

Vierailija
13/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
14/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuulostaa seksikkäältä. Olen itse 190 cm ja olisi aika vaikeuksia olla vielä pidemmän naisen kanssa :D. Mitä lyhyempi sen parempi ja seksikkäämpi mun mielestä. Rintojen koolla ei kauheasti merkitystä ole kunhan huumoria ja luonnetta löytyy sekä kokeilunhalua. elämässä. En voi itse sietää naisia joiden pitää jatkuvasti meikata ja stressata miltä pärstä näyttää. Sen sijaan se että heiluu alasti aamulla pitkin kämppää välittämättä siitä näyttääkö perse isolta tänään vai ei

Vierailija
15/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapäät on sängyssä rajuimpia vaikka ei pääsekkään taivaaseen

Vierailija
16/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yötä

Vierailija
17/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun henkilökohtaiset mielipiteet mainittuihin ominaisuuksiin.

-Pituudella ei ole merkitystä. Nainen voi olla kaunis minkä pituisena vain.

-Hoikkuus on ok, mutta lievä ylipainokaan ei haittaa. Nainen on parhaimmillaan, kun painoindeksi on normaalirajoissa.

-Pienet rinnat voivat olla todella seksikkäät, kunhan nainen ei itse niitä häpeä.

-Pyöreä pylly on kiihottava.

-Luonnostaan punaiset ovat ehkä aavistuksen seksikkäämmät kuin muut. Loppuviimein naisen hiusten värillä ei ole merkitystä. Kunhan eivät ole lyhyet.

-Päivittäinen meikkaaminen on turn off. Rakastan luonnonkauneutta kasvoilla. Meikittömyys viestii myös terveestä itsetunnosta. Satunnainen ehostaminen voi kuitenkin olla ihan piristävää ja seksikästä, mutta ei päivittäinen.

Vaikutat ihan mukavalta pakkaukselta. Olet turhaan epävarma itsestäsi.

-m 27