Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!! Peruako treffit menkkojen vuoksi???

Vierailija
10.08.2014 |

Sovin muutama tunti sitten ylihuomiselle treffit. Tein mielestäni selväksi että etsin vain seksiä, ja olimme yhteisymmärryksessä.. Nyt alkoikin menkat yllättäen 3pv etuajassa.. Perunko nyt treffit epämääräisesti viikon päähän vai menenkö vain kahville vaikka viestittelyssä selvästi vihjailimme muuta? Voinko sanoa että menkat alkoi, katsotaan noin viikon päästä uudelleen. Apua, mitä mä teen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:45"]Ei menkat estä seksiä.

[/quote]

Yök.

Vierailija
22/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa vähän epäkypsältä. Varmaan viitteitä wt:stäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen iloinen ettei mun teini-iässä ollut av:ta minne olisin päässyt kurkkimaan mistä aikuiset puhuu. Olin autuaasti siinä luulossa että aikuisena menkkoihin suhtautuu sitten rennommin ja kypsemmin.

Vierailija
24/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika epäkypsää tekstiä multa. Vähän tarkoituksella kirjottelen nyt näin ;) Päätin sitten mennä tapaamaan herraX:ä ja ilman mitään selittelyjä menkoista. Tavataan keskustassa niin mennään vaikka kahville sitten. Ei seksistä nyt sen enempäävihjailtu kuin että asuko hän siinä keskustan lähistöllä..minä olen toiselta paikkakunnalta. ap

Vierailija
25/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:32"]

Otat vain suikkiin. Tienaat toki vähemmän, mutta parempi ajoitus sitten jatkossa :)

[/quote]

huoh...kun osa naisista oikeasti nauttii siitä naimisesta eikä pidä sitä työnä....

Vierailija
26/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:49"]

Ryppyrusina kehiin, olet varmasti jakanut sitä ennenkin

[/quote]

Ei siitä saa sitä nautintoa mitä pimpasta. Eikä nainen mitää jaa vaan ottaa ;)

Vierailija
27/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:45"]

Ei menkat estä seksiä.

[/quote]

Mulla kyllä estää! Eikä kaikki miehetkään tykkää, varsinkaan ekalla kerralla! mulla vielä sattuu olemaan tosi runsaat ja klimppiset menkat jotka kestää 7pv! Jos nyt siirränn tapaamista niin onko JÄRKEVÄÄMPÄÄ sanoa suoraan miksi siirrän ettei luule et jänistän vai pelkästään sanoa etten nyt pääsekkään ja siirtää epämääräisesti reilun viikon päähän. (en pysty vieä sanoa tarkkaa päivää)

[/quote]

Mullakin on todella runsaat ja klimppiset mutta nain silti menkkojen aikana! Pyyhe tai peitto alle ja menoksi. Muutenkin on hyvä harrastaa seksiä joka päivä eikä menkat ole siihen poikkeus. :)