Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa/junttia/wt ostaa kallis iPhone osamaksulla?

Vierailija
09.08.2014 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun ei kerralla oo varaa maksaa.

Vierailija
2/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Eihän sitä kukaan muu tiedä kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kytkykauppa on turhinta mitä voi olla. Jos ei ole varaa maksaa suoraan (käteisellä / pankkikortilla) niin jätä ostamatta.

Vierailija
4/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä se olisi noloa tai mautonta. Sitten vasta on noloa, jos on kussut luottotiedot niin ettei osarilla maksu enää onnistu :-D Samoin jos niitä eri tuotteita haalii niin ettei oikein tiedä mitä on velkaa ja mihin.

Nykyään sitäpaitsi lähes kaikki operaattorit myy korottomalla osamaksulla luureja, ei siis ole ollenkaan mitään älyttömiä lisäkuluja. Lisäksi puhelimen kokonaishinta operaattorin kautta ostettuna on usein halvempi kuin vaikka Gigantista käteisellä ostettuna.

Vierailija
5/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todella ole. Hinta halvempi ku kertamaksulla muualta ja osamaksu ilman korkoja ja kuluja... Mulla siis.

Vierailija
6/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:06"]

No miksi ihmeessä se olisi noloa tai mautonta. Sitten vasta on noloa, jos on kussut luottotiedot niin ettei osarilla maksu enää onnistu :-D Samoin jos niitä eri tuotteita haalii niin ettei oikein tiedä mitä on velkaa ja mihin.

Nykyään sitäpaitsi lähes kaikki operaattorit myy korottomalla osamaksulla luureja, ei siis ole ollenkaan mitään älyttömiä lisäkuluja. Lisäksi puhelimen kokonaishinta operaattorin kautta ostettuna on usein halvempi kuin vaikka Gigantista käteisellä ostettuna.

[/quote]

Totta, ostin iPhone 5:n kytkyllä operaattorin kautta koska sen kokonaishinnaksi tuli 125 euroa vähemmän kuin halvimmassa kaupassa. 

Vierailija
7/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis niin wt-touhua kuin olla ja voi! Lähipiirin tatuoidut persaukiset kananpersetukat noita hankkivat.

Vierailija
8/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa/junttia/wt.

...mutta ei sitä kukaan tiedä että minunkin luurini on minun vasta vuoden päästä...

Vierailija
9/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea noita kolmea. Valitan. Kuka katsoo minkämerkkinen puhelin sulla on? Osta halvempi.

Vierailija
10/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin hankin puhelimen osamaksulla liittymän kanssa, koska lopullinen hinta oli yli 200 euroa halvempi kuin kertamaksulla jostain liikkeestä. Puhelin on ollut minulla jo kolmisen vuotta ja vasta nyt tätä mallia saa samaan hintaan kaupasta kuin itse siitä maksoin :)

Kyse ei välttämättä ole siitä, ettei olisi varaa maksaa puhelinta kerralla. Miksi maksaa tuo 200 euroa enemmän vaikka varaa olisikin?

Vierailija
11/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa, varsinkin kun valtaosa puhelimista on sen hintaisia että kyllä töissäkäyvä sellaisen pystyy suoraan ostamaan, ellei ole totaalisesti kussut raha-asioitaan. Joku melkein tonnin kännykkä nyt onkin jo aika kallis kelle tahansa, mutta voihan sitä tietty suorittaa hieman itsetutkiskelua aiheesta tarvitseeko oikeasti sen juuri markkinoille tulleen lippulaivapuhelimen superominaisuuksin, varsinkin jos on joku marketin kassa (kaikella kunnioituksella tätäkin ammattia kohtaan) eikä jatkuvasti reissaava bisnesmies...

Vierailija
12/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko noloa, mutta helvetin typerää on!

Vierailija
13/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset kalliin iPhonen? Jos sille on perusteltu käyttötarkoitus, niin sitten ok. Jos ei ole, niin sitten se on vastuutonta talouden hoitoa.

Vierailija
14/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on noloa. Tulee sellainen olo, että köyhän pakko saada uusi puhelin, vaikka siihen ei ole varaa.

Olin sitten ostamassa iPhone 5S:ää lapselle käteisellä. Myyjä puhui mut ympäri kytkyyn, koska se oli erissä maksettuna paljon halvempi kuin markkinoiden halvin puhelin.

En kyllä kehtaa kelleen kytkystä kertoa, joku luulee vielä köyhäksi. ;-)

Vierailija
15/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: Typerää maksaa puhelimesta yli 100 euroa vähemmän...?

Vierailija
16/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisasta, jos kytkykaupasta puhut. Saman puhelimen saa halvemmalla kuin kaupasta kertamaksulla. Meillä on kaikki puhelimet ostettu noin, vaikka olisi varaa maksaa kerrallakin. Mutta hullu minusta maksaa kalliimman hinnan sen vuoksi, että voi kehua ostaneensa sen käteisellä :D

Vierailija
17/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, vrsinkaan kun se ei ole mitenkään erikoinen.

Vierailija
18/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, en ole vastaaja 13, mutta jos puhelimelle on aito tarve, silloin ei ole lainkaan typerää etsiä itselleen sopivin tarjous, mutta jos tarve ei ole aito ja on taloudellisesti tiukkaa, on vastuutonta ostaa kallis puhelin.

Vierailija
19/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on noloa. Kyllä pitää aikuisella, normaalilla työssä käyvällä ihmisellä olla varaa uuteen puhelimeen ja pakastimeen jne. En ole itsekään mikään huippu liksoilla elävä, mutta todellakin kykenen ostamaan talouteen välttämättömät (puhelin, Ipadi, jääkaappi, pakastin, pesukone, kuivausrumpu), jos hajoavat. Ei ikinä luotolla tai kytkyllä.

Vierailija
20/31 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iPad mini johon mulla ei olis ollut varaa kertamaksulla, mutta samanhintaisena 14e:n kuukausierissä oli. Minusta tämä on ihanaa; en oikeastaan tunne maksavani koko laitetta ollenkaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan