Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella täällä on luottotiedot menneet?

Vierailija
09.08.2014 |

Kuinka huono asia se on? Multa menee nyt, ja velkaa 4000e.

Lapsi sairastui, yksinhuoltaja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On menny, velkaa tuntematon määrä ja ei oikeastaan ole elämään vaikuttanut muuta kuin siten, että osa palkasta menee ulosottoon. Olen tottunut pärjäämään vähällä rahalla, joten ei haittaa.

Vierailija
2/9 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8000e+tulevat korot, vippien takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on entisen firman takia kymmeniä tuhansia, en edes tiedä tarkkaa summaa kun korot ja maksut velan päälle on aivan järkyttävät. Tuollainen muutama tonni on pikkusumma, tee sopimus velkojan kanssa, ja mene velkaneuvojalle, niin voi asiat siitä korjaantua ilman luottotietomerkintää.

Vierailija
4/9 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/9 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi. Velkaa kymppitonni.

Vierailija
6/9 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykseni kaatui sen jälkeen kun sairastuin vakavaan masennukseen. Masennuksen taustalla oli tragedia, joka meinasi viedä kokonaan elämänhaluni. Enempää en siitä kirjoita. Velkaa on enää 10 000 €, mutta lyhennän sitä palkasta lähes 500 € / kk. 

Vierailija
7/9 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 2 vuotta sitten, maksoin velan pois mahd. nopeasti.

Olen kuitenkin pärjännyt. Merkintä poistuu ensi perjantaina.

Vierailija
8/9 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti on avutonta hommaa niiltä, jotka menettävät.

Vaikuttaa esim niin, että ei saa asuntoa vuokrattua eikä lisää vippejä. Hyvä niin.

Vierailija
9/9 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:48"]Mulla on entisen firman takia kymmeniä tuhansia, en edes tiedä tarkkaa summaa kun korot ja maksut velan päälle on aivan järkyttävät. Tuollainen muutama tonni on pikkusumma, tee sopimus velkojan kanssa, ja mene velkaneuvojalle, niin voi asiat siitä korjaantua ilman luottotietomerkintää.

[/quote]

Saanko kysyy sulta? Meillä on vastaava tilanne päällä, miehen firman velkoja iso läjä ja lisää paukkuu, useita kymppitonneja. Pitkä sairausloma syöksi sellaiseen kierteeseen, ettei siitä enää selvitty.. Mutta siis, maksatko vaan maksusuunnitelman mukaan vai lähtikö asunto alta? Talon menetystä pelkään nyt eniten. Sen laina on ok hoidossa, mutta... :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi