Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä palstalla aikuisia gootteja?

Vierailija
28.07.2021 |

Millainen tyylinne on? Pukeutuminen ja kodin sisustus? Onko teillä goottiystäviä? Harmi, kun Suomessa ei taida olla goottibaareja.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä goottihommassa kiehtoo naisia?

Hurahdin jo 8-vuotiaana luettuani Pikku vampyyri -kirjasarjaa. Sille tielle jäin ja goottiestetiikka, kirjallisuus ja musiikki ovat jotain ihanan mystistä ja sieluuni sopivaa. Tulen synkistelystä hyvälle mielelle, outoa eikö? :)

Se on siis jonkinlaiseen rooliin hurahdus pysyvästi?

Vierailija
22/42 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurahdin jo 8-vuotiaana luettuani Pikku vampyyri -kirjasarjaa. Sille tielle jäin ja goottiestetiikka, kirjallisuus ja musiikki ovat jotain ihanan mystistä ja sieluuni sopivaa. Tulen synkistelystä hyvälle mielelle, outoa eikö? :)

En ole tuo, jolle vastasit. Mutta, ei se ole mitään rooliin hurahdusta, vaan sitä, että joku juttu tuntuu omalta.  En ole gootti, mutta rokkari ja oli valtava helpotus, kun maalaiskylässä löysi muitakin samanlaisia. Vertaistuki on maailman parasta terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti olen kyllä, mutta ulkoisesti keskiluokkainen. Eli ns. kaapissa. Tosin kaapissa on kyllä ihan mukavan pimeää 🖤💀

Tässä tapauksessa varmaan pitäisi kaapin sijasta puhua arkusta. Eli joo, itsekin arkkugootti 🖤 Jokin siinä tematiikassa on aina kiehtonut, niin musiikissa kuin kirjallisuudessa ja kuvataiteessakin.

Vierailija
24/42 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai se mikään rooli ole sen kummemmin, kuin vaikka skandinaavisesta tyylistä pitävä ja Paula Vesalaa kuunteleva henkilökään?

Vierailija
25/42 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö kurpitsa ja kissanaamio?

Vierailija
26/42 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan kysy onko palstalla aikuisia punkkareita joilla on irokeesi ja nahkaa. Luulen että he ryhtyivät toimiston tädeiksi ja sediksi, keski-ikäisiksi pönäköityneeksi, eivätkä kehtaa kertoa menneisyydestään. Missään ei näy enää punkkareita, vain pari nuorempaa hupparissa leikkii punkkaria, eikä missään ole todellista punkia. Höh.

Vierailija
27/42 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan kysy onko palstalla aikuisia punkkareita joilla on irokeesi ja nahkaa. Luulen että he ryhtyivät toimiston tädeiksi ja sediksi, keski-ikäisiksi pönäköityneeksi, eivätkä kehtaa kertoa menneisyydestään. Missään ei näy enää punkkareita, vain pari nuorempaa hupparissa leikkii punkkaria, eikä missään ole todellista punkia. Höh.

Se oliskin, kun täti päästäis bussin kuljettajan penkillä irokeesi päässään...

Vierailija
28/42 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oliskin, kun täti päästäis bussin kuljettajan penkillä irokeesi päässään...

Odotan innolla. Irokeeseissä oli ennen iloiset karkkivärit, joskin värin laatu voisi olla luomu eli haitaton vesistölle.

Vierailija
29/42 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei enää olisi keesiä, niin ei ole mikään häpeä kertoa menneisyydestä. Ja ilahduttavan paljon ainakin Helsingissä näkee nuoria punkkareita.

nimim. vanha punkkaritäti

heh. mun tarkastusnro oli 666

Vierailija
30/42 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guutit sekä punkit ovat kyllä maailman kauneimpia ihmisiä <3 :-) <3

Vierailija
31/42 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän aamun keskustelujen taustalla tsekkaillut sekä ZZ Topin livevetoa, että Sisters of Mercyn Wake-konserttia. Tykkään ZZ Topista edelleen enemmän ja SoM ei nyt vaan aurinkoiseen päivään sovi kuin taustamusana. Musta on värinä ja ajoittaisena mielialana jees, mutta ei ainoa väri. Dustyn poismeno synkisti eilisillan, mutta sitten kun tsekkaili musaa ja miten kivaa Topin tyypeillä lavalla oli, niin se piristi pois siitä aiheesta ja mustasta.

Tosin alla olevan videon myötä ja tämän porukan kaikkien jäsenten (Mono Inc., Lord of the Lost, Joachim Witt ja Lacrimosa) musiikin kautta nyt on ollut tietynlainen saksalainen synkistely ja bändien videoiden pukularppaus koronakaudella ainakin mulla pop, vaikka en ulkoisesti synkkis olekaan. Video hyvin näyttää, että totisten äijien fanit ovat näyttäviä, mutta iloisia - ja se on siinä synkkistelyssäkin hieno juttu, että näennäisesti omaan kammioonsa eristynyt porukka sitten lopulta kuitenkin viihtyy ja hymy on herkässä kaltaistensa seurassa.

Vierailija
32/42 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itä vai länsigootteja?

Vierailija
33/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

amal kirjoitti:

itä vai länsigootteja?

visigootti

Vierailija
34/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma kuin jännä miehissä, se pahuus se kutkutuksen tunne.

Vierailija
35/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma kuin jännä miehissä, se pahuus se kutkutukseJännämies on yhdyssana. Kiihotuitko?

Vierailija
36/42 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen jöötti, pukeudun pääasiassa ruskeaan ja kiertelen maakunnissa ihailemassa ulkovessoja.

Vierailija
37/42 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voisi löytää aikuisiällä goottiystäviä?

Vierailija
38/42 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen jöötti, pukeudun pääasiassa ruskeaan ja kiertelen maakunnissa ihailemassa ulkovessoja.

:/

Vierailija
39/42 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimaton anarkisti kirjoitti:

Guutit sekä punkit ovat kyllä maailman kauneimpia ihmisiä <3 :-) <3

Valitsen kyllä kuutin punkin sijaan :/ Kuutit ovat söpöjä, pörröisiä ja harmittomia. Punkeista saa hyvällä lykyllä elinikäisiä vaivoja.

Vierailija
40/42 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi