A.Stubbin vaimo.
Yllättyin. Tyyliltään aika "harmaa varpunen". Ottaen huomioon, että itse Stubb on kuulu tyylikkyydestään. Enkä mitenkää halua haukkua ko. naista. Varmasti on ihan fiksu, mukava ja ihan perusnättikin. Tyyli tosiaan vaan yllätti.
Kommentit (38)
Ehkä hassahtava kampaus luo mielikuvan?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 17:44"]
Miten mä en näe tuossa naisessa mitään joka etäisestikään muistuttaisi harmaavarpusta. Upea lady. Toki puuttuu megaripset, silarit ja turbohuulet. Ehkä se jonkun silmissä tekee varpusen.
[/quote]
Hiukset arkisesti auki. Vaikka haluaa auki pitää, niin kai voisi silti käydä kampaajalla laitattamassa.
Mekko ei istu. Asukokonaisuus kaiken kaikkiaan haalea ja väritön, mitään sanomaton. Asusteet voisivat toimia siistin kampauksen ja näyttävämmän mekon kanssa.
Tuon ja jonkun kuvaamasi Players-tanssijan välimaastoon mahtuu kyllä aika paljon muutakin.
Hiukset näyttävät todella huonokuntoisilta ja ehkä myös kuva on vähän huono (suoraan edestä, ei kunnon hymyä). Muuten hän on mielestäni ihan tyylikäs ja kaunis.
Kieltämättä yllätyin. En kuvittele olevani erityisen tyylikäs nainen, mutten kyllä ole koskaan pukeutunut kenenkään häihin noin arkisen tylsään kesämekkoon - ja hiuksetkin rääpsällään.
En voi käsittää morkkaamista. Upea ilmestys.
Ihan ok minusta, ei harmaavarpunen. Miksi naisen pitäisi oletusarvoisesti olla kiinnostunut pukeutumisesta, jos mies on? Alexanderilla on varmasti vähän eri tavalla pakko pukeutua hyvin, kun edustaa koko ajan.
Minun mieheni joutuu pitämään pukua töissä joka päivä ja hän on aika tyylikäs, pitää huolta vaatetuksestaan ja omistaa useita erilaisia hienoja pukuja ja smart casual -vaatteita. Kun on siihen töiden vuoksi tottunut. Minulla taas on töissä suojavaatteet talon puolesta ja vapaa-ajalla kuljen aina hupparissa ja farkuissa, enkä tykkää meikata.
Kumpikin alipukeutunut häihin. Sopivat siinä mielessä yhteen, että hevosennaamoja.::)
Vakavasti: rouvan kukkamekko on jotenkin riepumainen, kun olisi kroppaa ja rahaa parempaankin. Ja Stubb taas... HEI! Tuo puku on sillä päällä joka kesäpäivillä. Häihin voisi laittaa jotain muuta erottuakseen arki-lookista ja kraka tai vastaava kaulaan! Häät on arvokkaimpia juhlia. Nyt on jotenkin sitä samaa teinimäistä touhua pukeutumistaan myöten.
Mua on jo pitkään viihdyttänyt se, miten palstalla pyörivät naiset jaksavat harrastaa ventovieraiden naisten ulkonäköä. Jutteletteko te myös irl ystävienne ja perheittenne kanssa näistä asioista?
Olisi voinut Stubbi antaa pukeutumisvinkkejä myös vaimolleen.
Taitaapa vain olla, että sen vuoksi teini tenava-pääministeri uhoaa ja riehuu joka luojan paikassa, kun himassa ei ole sanavaltaa.
Voi vittu kun mullakin olis tollanen leuka kuin Stybbin vaimolla. EI olis meinaan pildestä pulaa..!!
Oot ap katsonyt liikaa telkkaria ja tositeeveetä. Oot unohtanu, että poliitikon puoliso on ihan tavis-ihminen eikä tarvitse olla mikään huippumalli. Kenenkään itse asiassa ei tarvitse. Enemmän mua kiinnostaa mitä Stubbin vaimo ajattelee, kun miltä näyttä. Miten paljon arki on hänen harteillaan, millaista on elää hra Stubbin kanssa. Voi olla aikalailla vaimon harteilla kaikki ja sitten vielä pitää edustaa...
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:17"]
Mua on jo pitkään viihdyttänyt se, miten palstalla pyörivät naiset jaksavat harrastaa ventovieraiden naisten ulkonäköä. Jutteletteko te myös irl ystävienne ja perheittenne kanssa näistä asioista?
[/quote]
Voi että! Kylläpä sinä olet meitä muita parempi ihminen! *Tässä sädekehä*
Kyllä puhun kavereidenkin kanssa näistä asioista. Saatetaan arvostella jonkin julkkisnaisen tai some-tyypin kuvia. Keskitytään kyllä yleensä siihen tyyliin, ei niihin asioihin ulkonäössä joihin ei voi itse vaikuttaa.
Linkistä ei tule Stubbien kuvaa. Mutta Stubbin vaimossa on sitä jotakin. Joissain naisissa on, toisissa ei. Ne joissa ei ole, heidän täytyy aina muistaa se tukkakin aina viimeisen päälle laittaa. Niillä joilla on säteilyä, voi tukka olla vähän pörrössäkin välillä.
Rouvan mekko on epäonnistunut valinta, liian arkinen häihin, ei ole vartaloa imarteleva, tekee leveäksi
Näyttää väsyneeltä. Oliskohan miehensä vuoksi? Googlatkaa muitakin kuvia S:sta, on erittäin kaunis ja tyylikäs nainen.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:26"]
Linkistä ei tule Stubbien kuvaa. Mutta Stubbin vaimossa on sitä jotakin. Joissain naisissa on, toisissa ei. Ne joissa ei ole, heidän täytyy aina muistaa se tukkakin aina viimeisen päälle laittaa. Niillä joilla on säteilyä, voi tukka olla vähän pörrössäkin välillä.
[/quote]
Tulee, kun rullaa sivua hieman alaspäin...
Kaunis ja ylväs nainen, mutta olen samaa mieltä: riikinkukkomaisen miehensä rinnalla näytti harmaavarpuselta.
Miten mä en näe tuossa naisessa mitään joka etäisestikään muistuttaisi harmaavarpusta. Upea lady. Toki puuttuu megaripset, silarit ja turbohuulet. Ehkä se jonkun silmissä tekee varpusen.